Vraag

zou hij interesse in me hebben of niet?

  • 17 September 2021
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen, hier ben ik weer. Ik zit weer met een brandende vraag

Ik heb op school een mooie jongen gespot. Altijd leuk om naar mooie mensen te kijken haha. 

Ik heb zo een gevoel dat ik me teveel aan het inbeelden ben omdat ik lichtelijk aan het crushen ben op hem. 

Soms heeft hij wel door dat ik aan het kijken ben naar hem, en dan hebben we wel oogcontact samen voor enkele seconden. In de gangen van school komen we mekaar ook vaak tegen en hebben we ook oogcontact. Ik kwam vandaag een kennis/vriendin van hem tegen tijdens de pauze en gaf haar even een compliment over haar topje omdat ik die oprecht mooi vond en wou dat even zeggen.

Ze zei toen gewoon bedankt en vroeg mijn naam en in welke klas ik zit. Ik gaf antwoord en toen zei ze : aah oké en ging weg. Begon direct met die jongen te praten en ik zag hem denk ik beetje kijken naar me.  Als ik in zijn buurt ben zie ik hem af en toe ook wel naar me kijken. Buiten school zie ik hem ook vaak aan de bushalte en toen ik eens voorbij liep keek hij wel naar me. Ik kijk ook altijd wantja haha. Ik heb nog nooit de moed gehad om hem aan te spreken ofzo en ik durf het nog niet echt.

De vraag is nu eigenlijk

zou er een kans zijn dat er wederzijdse interesse is of ben ik gewoon te opvallend in kijken en heeft hij dat door en was die vraag van die meid gewoon super toevallig?

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Het kan natuurlijk zo zijn dat er wederzijdse interesse is, maar ik zou eerst even meer letten op hoe hij naar jou kijkt. Kijk jij als eerste weg? Of kijkt hij als eerste weg? Kijk naar zijn postuur en mond. 

De vraag van het meisje is waarschijnlijk toevallig, omdat jij eerst iets tegen haar zei waarop zij reageerde met een vraag. Maar als de jongen opeens met jou gaat praten, dan weet je wat er is gebeurd. 

Ik denk persoonlijk dat een beetje oogcontact iets te weinig is om iets te bewijzen, maar er kan wel iets uit komen.

Reageer