Vraag

Zoenen zonder enige betekenis

  • 9 August 2017
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee, ik wil jullie graag een stukje van mijn leven vertellen en zou graag willen weten hoe jullie hier over denken.
Ik ben een tiener van 15 jaar en mijn ouders zijn gescheiden, ik zit hier al heel lang tussen in en word er gek van. Alleen maar gezeik maar ik heb nooit het gevoel dat echt iemand van me houd. Ik ben op school redelijk populair en ken bijna iedereen, maar mijn vriendinnen hebben bijna allemaal een vriend. Er was dit jaaR een jongen die ik echt heel lang leuk vond maar toen nam mijn beste vriendin met hem Door een beetje de slet uit te hangen. Ik wist niet hoe k me voelde, ik heb altijd een leegte gevoeld omdat ik iets miste. Iemand die echt van me houd en die leegte word opgevuld Door jaloezie en angst mijn vrienden te verliezen. Ik doe mijn best om mijn vrienden te houden omdat ik het gevoel heb dat dat het enigste Is wat ik heb. Mijn ouders hebben me ook alles verboden wat slecht Is maar ze weten niet dat ik heel vaak drink, rook en noem maar op. Maar het punt Is dat ik heel graag iemand wil en niet voor sex of iets, gewoon om iemand echt te kunnen knuffelen en te kunnen zeggen dat ik van hem hou. Nu heb k een jongen leren kennen 3 weken geleden die ik zo knap vond. We spraken vaker af en hij Had zoveel humor en we hadden zoveel lol.
En nu was ik gister met een van me beste vriendinnen aan het logeren en zouden We gaan zwemmen. Ik haf natuurlijk die jongen meegevraagd en hij vond het heel gezellig. Even in het zwembad hadden We gezoend en ik voelde me geweldig dat deze jongen dat met mij wou. Ik ben namelijk heel onzeker. Maar toen gingen We met ze 3 en in een jacuzie en k ging even weg maar toen ik terug kwam zag ik dat mijn beste vriendin op zijn schoot ging zitten en ze kende elkaar niet. Zijn hoofd vertrok een beetje maar zij begon hem hevig te zoenen. Ik wa's stomverbaasd en ging terug naar de jacuzie en ze deed alsof het heel normaal was. Mijn jaloezie kwam boven en k deed hetzelfde om hem terug te winnen. Toen We terug gingen zij ze tegen me dat ze een geweldige middag Had gehad en dat ze vaker met hem gaat afspreken. Ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld.

2 reacties

Wat een vervelende situatie! Dit is mijn mening maar een beste vriendin die iemand zoent op dezelfde avond dat jij hem hebt gezoend? Is dat een echte vriendin? En een jongen die twee meisjes op dezelfde avond zoent? Super vervelend dat je je eenzaam voelt, en super vervelend van de scheiding. Ik zou iets leuks gaan doen met (andere) vriendinnen, voor de afleiding. Succes
Xx
C.
Reputatie 1
Badge +4

Ik noem dit geen vriendin

 

Reageer