Vraag

zoenen met vriendje

  • 11 May 2020
  • 5 reacties
  • 257 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoi

ik ben 13 jaar oud en heb een vriendje van 15, het klinkt misschien als een groot leeftijd verschil maar ik ben redelijk volwassen voor mijn leeftijd.  We wonen niet in dezelfde provincie, en ik zie hem dus alleen in de vakanties, hij staat namelijk op de camping van mn pa. en ik weet niet of hij door deze corona shit wel kan komen in de zomer vakantie, ik hoop natuurlijk van wel.

Maar goed, ik wil dus een keer met hem zoenen, niet met tong of zo mischien gewoon een klein kusje.  Maar ik weet net zo goed of hij dat nou wil, want hij is daar volgens mij hele maal niet mee bezig.

Ik wil hem ook niet oncomfrertabel laten voelen als ik de eerste stap neem, maar misschien durft hij ook niet de eerste stap te zetten.  Daarover gaan praten word hem ook niet, want ik ken mezelf en dan word ik heel ongemakkelijk haha. Een jongen of meisje die weet of ik de eerste stap moet zetten, goed advies heeft, of eigen ervaringen wilt delen? gaat uw gang tips zijn welkom

xxx mij


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

heeft iemand tips ?

 

heyy

ik weet niet hoe lang jullie iets hebben maar als jullie al even iets hebben en je ziet hem zou ik er gwn voor gaan, ik bedoel het is tenslotte je vriend en als jij er klaar voor bent waarom niet. en ik weet bijna zeker dat hij dat ook wel zou willen aangezien hij ook 15 is he ;)

ik heb zelf ook een vriend we zijn beide 16 hij is een paar maanden ouder dan dat ik ben. de meeste dingen in onze relatie heb ik vooral op gevoel gedaan hij heeft bij het zoenen de eerste stap gezet. 

veel liefs,

Reputatie 3
Badge +1

bedankt voor je reactie, 

ik weet niet of hij er wel echt klaar voor is, maar moet ik het dan vragen want anders doe ik misschien iets wat hij niet wilt?

bedankt voor de tips in ieder geval.

xxx-mij :blush:

Hoi,

Je zegt dat je het niet helemaal weet of hij dat wel wilt, omdat hij er nog niet mee bezig is. Maar heb je er aan gedacht dat hij misschien niet durft om er over te praten of om de eerste stap te zetten? Of misschien wil hij wel, maar twijfelt hij of jij het wel leuk vind. Ik denk daarom dat je er juist over moet praten met hem. En je hoeft eigenlijk niet niet eens gelijk een heel gesprek er over te gaan voeren, je kan ook in een korte zin gewoon vragen "vind je het oké als ik je een kusje geef?" Maar dan moet je het wel in een goede situatie vragen, bijvoorbeeld op het moment waarop je hem bijvoorbeeld een knuffel geeft. 

Hopelijk heb je iets aan mijn tip :).

Groeten,

TheColorGreen

 

Reputatie 3
Badge +1

bedankt voor je reactie thecolorgreen

je zecht dat ik het gewoon moet vragen, maar ik ken mezelf en dan wordt het akward.                                                    zal ik op de manier van de kiss or slap challenge doen misschien geeft hij dan wel een kusje.                                         

 zou dat een goede optie zijn 

xxx-mij :hugging:

Reageer