Vraag

zoenen met een van mn vrienden

  • 12 December 2020
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey,

ja I know, beetje kleffe titel, maar ik moet dit ff kwijt.

Ik ben heel goed bevriend met een jongen en heb 2,5 jaar lang een crush op hem gehad. Ik dacht dat ik over hem heen was en dat ik een ander leuk vond, maar iemand anders uit de vriendengroep heeft me helemaal, ja ik zou niet echt van slag zeggen, maar wel na laten denken over iets.

Ik en die vriend waar ik dus een crush op heb/had stonden dus met die ander te praten met zn drieën te praten en toen zei die andere jongen: ‘ Weet je, ik snap echt helemaal niks van jullie 2. Jullie zijn zo freaking close en hebben zoveel gemeen, maar vinden elkaar niet leuk.  Ja van jou Ranger13 (ik gebruik ff mijn accountnaam) weet ik dat je die pipo leuk vond, maar waarom zoenen jullie niet gewoon een keer. hoeft nie gelijk ofz maar je weet wel gelijk of er iets is of zou kunnen ontstaan tussen jullie. Zo niet, even goeie vrienden en zo wel dan heb je geluk Ranger13.’

vgm vond mn crush het een beetje raar idee (not sure tho, hij gaf wel een klein lachje maar ok).

1e weekend van de kerstvakantie komt hij bij mij logeren (hebben we al een x gedaan, gwn aparte kamers en stuff, geen zorgen mensen).

maar ik zit dat idee dat die andere gast voorlegde wel serieus te overwegen.

Wat denken jullie er van?

gr. Ranger13


1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

haii,

gewoon erover beginnen en dan vragen zou jij dat willen? Als hij nee zegt geen probleem dan weet jij dat. Als hij ja zegt kun je ervoor gaan! Hoop het voor je :) Maar hem niet opeens zoenen gewoon vragen van vind je het een goed idee ofzo. 

Alvast een pepermuntje nemen is natuurlijk wel zo verstandig dan hihi 

laat je het mij nog even weten?

xx

Reageer