Vraag

zoenen met beste vriendin

  • 5 October 2023
  • 7 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, is het normaal dat als je nog niet ontgroent ben en je wilt graag zoenen en je bestie ook dat je met elkaar voor het eerst zoent? ( ik ga dat namelijk doen want zij wilt dat ook) maar ik wet niet of andere mensen dat ook doen….

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb hier niet zoveel ervaring mee, wel heb ik soms de neiging om mijn beste vriendin een kus te geven, maar dat is heel af en toe, en meer als een soort familie denk ik.

Ik denk dat anderen hier meer bij kunnen helpen!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +12

Hey! Bedoel je dat je soort van met elkaar 'oefent'?  Zonder dat je echt verliefd bent maar meer om te proberen? Ik had het pas geleden met een bestie van mij over zoenen en verkering en wie we leuk vinden dat soort talk. En toen zei hij ook zoiets van dat hij wel met mij kon oefenen omdat ik best wel op een meisje lijk. Ik weet eig niet of hij een grapje maakte maar ik zou zelf ook niet weten hoe ik daar op moet reageren als hij dat echt meent. Ik bedoel hij is echt super aardig en een knappe jongen dat vind ik zelfs maar zoenen oefenen, ik weet niet of dat 'gewoon' is en of dat wel okee is zeg maar. Ik vind het ook niet meteen heel slecht ofzo maar toch. Als hij dat serieus zou vragen zou ik er best moeite mee hebben wat ik ervan zou vinden want ik ben natuurlijk ook wel nieuwsgierig hoe het is. Ik heb dus eig dezelfde vraag als jij. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Ik twijfel of ik er een topic over maak , sinds ik dit heb gelezen denk ik hier een beetje over na haha. 🤔

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Jade,

Bedoel je als 'oefenen '? Ik vind dat wel kunnen toch,  als je het dan later zou doen met een vriend / vriendin (als verkering) dat het wel goed gaat.

Als je het voor de leuk bedoelt: als jullie het bijde leuk lijken gewoon doen toch?

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 3
Badge

Hoi Jade. 

 

Ik en mijn bestie hebben elkaar ook ontgroent. En we zoenen nog steeds regelmatig met elkaar. Ik vind het dus niks geks. We vinden het beide lekker en leuk enzo. 

 

Dus gewoon doen zou ik zeggen! 

 

Xxx

Reputatie 1
Badge

Ik heb het gewoon gedaan en ik heb er geen spijt van me ouders weten er ook van en ze zeggen dat het niet raar is

 

 

GIRLPOWERR

 

Badge

Hoi, is het normaal dat als je nog niet ontgroent ben en je wilt graag zoenen en je bestie ook dat je met elkaar voor het eerst zoent? ( ik ga dat namelijk doen want zij wilt dat ook) maar ik wet niet of andere mensen dat ook doen….

 

Hey! 

 

Dit is helemaal niet gek. Ik ben zelf ontgroent door een vriendinnetje van mij en ik vond het hartstikke leuk!

 

Het maakt het allemaal toch net wat minder spannend, vind ik.


Als jullie dit allebei willen, zeg ik: lekker doen!

Reageer