Zoenen met beste vriendin

  • 23 January 2022
  • 8 reacties
  • 236 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo! Ik ben een jongen van 16 (bijna 17) en ik en mijn beste vriendin zijn al zeker 6 jaar bevriend, we trekken veel met elkaar op, delen alles met elkaar via app, helpen elkaar enz, maar ik zou wel een keertje met haar willen zoenen omdat ik dat nog nooit heb gedaan, gewoon voor de ervaring, maar ik vind dat nogal riskant. Tips?


8 reacties

Hoi. Wil zij dat ook ? Want dan is het makkelijker denk ik. Je kunt er misschien voorzichtig es over praten met haar. Zovan “ ik zag net 2 kids zoenen . Lijkt me heel apart..” en dan daarop doorgaan en niet meteen haar er naartoe praten. Maar via via. Als zij daar dan ook benieuwd naar is merk je het vanzelf. En als ze jou als bff misschien ook wel nog meer ind dan zou ik als ik haar was daar wel op in gaan. Zeker voor zoenen, dat kan best en is ook best fijn. Zolang het niet meteen meer wordt. Denk dat als je het zo via een omweg bespreekt dat het dan wel lukt. En wil zij het niet, dan merk je dat wel aan dr reacties.  Als ze zegt van “iehl lijkt me vies “ofzo.  Maar probeer het voorzichtig dat is bij meisjes wel het beste.  Ik hoop dat je het lukt !

 

@Ellen 

Dankjewel voor je reactie! Ik hoop ook dat 't me lukt, vind 't namelijk erg spannend, want ik wil het niet ‘opfokken’.

Komt vast wel goed. Je reactie is heel eerlijk dat je het spannend vind. ik heb zelf nu ook dat ik een jongen wil vragen via een gedicht. Weet ook niet of dat slim is. Dat is mij  topic, misschien kun jij eens kijken wat je vind ? Dan help je elkaar :)  staat wel in mijn topic. En volgens mij ben je een fijne  jongen zoals je over de situatie praat dus succes nog es !

:kissing_heart:

Badge

@Ellen 

OMG GIRLIE (sorry als dit verkeerde woord is), jij bent van dat gedicht!!! Echt top gedicht! Ik had T nog niet daarop gezet omdat ik mn ww vergeten was lol maar echt fk cool man! Nice. En het advies van Ellen lijkt me heel goed NAH.  

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

@Supbroskis 

haha ja hoor ik ben een girlie :blush::wink: tuulk mag dat woord. Dankjewel hoor ! Ik ben al meer van plan om het te sturen! Hartje 4 u ! :kissing_heart:  @ NAH  als het is gelukt laat je weten in dit topic ? 🙂🙂 groetjes Ellen -xxx-

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Heey @Ellen! Ik zag je reactie nu pas, haha.

Heel erg bedankt voor je advies, echt heel lief! Ik zat gisteren met haar te praten over van alles en nog wat, tot we op 't punt kwamen van het idee om een valentijn te hebben op Valentijnsdag. Zo probeerde ik er een beetje achter te komen of ze het eventueel zou willen, maar ze heeft er niks mee (kon ik zien aan d'r reactie), omdat ze veel aan d'r hoofd heeft op 't moment en dat respecteer ik en had ik ook wel een beetje verwacht, was misschien een beetje egoïstisch van me, omdat ik alleen aan mezelf dacht toen ik deze topic maakte. Ik geef teveel om onze vriendschap, zij ook en we betekenen allebei heel veel voor elkaar, ik ben niet rijker, maar ik heb ook niks verloren zullen we maar zeggen. :)

Heey @Ellen! Ik zag je reactie nu pas, haha.

Heel erg bedankt voor je advies, echt heel lief! Ik zat gisteren met haar te praten over van alles en nog wat, tot we op 't punt kwamen van het idee om een valentijn te hebben op Valentijnsdag. Zo probeerde ik er een beetje achter te komen of ze het eventueel zou willen, maar ze heeft er niks mee (kon ik zien aan d'r reactie), omdat ze veel aan d'r hoofd heeft op 't moment en dat respecteer ik en had ik ook wel een beetje verwacht, was misschien een beetje egoïstisch van me, omdat ik alleen aan mezelf dacht toen ik deze topic maakte. Ik geef teveel om onze vriendschap, zij ook en we betekenen allebei heel veel voor elkaar, ik ben niet rijker, maar ik heb ook niks verloren zullen we maar zeggen. :)

Hooi NAH, nou egoïstisch lijk jij mij  niet hoor :) en jammer dat ze er niks mee had. Misschien met geduld dat ze later wel een keer wil. En idd vriendschap is zooo belangrijk vind ik ook. Ik zou die jongen daar ook niet door willen kwijtraken.  Van jou je bericht is ook lief hoor ! En wie weet komt die zoen wel :) hoop het echt voor je. En heel lief dat je zo geduldig met dr bent. dat zijn jongens waar ik van hou !

Hartje van Ellen -xxx-

Reageer