Skip to main content

Heyy lieve mensen,

ik en men vriendje hebben allang onze eerste kus gehad maar ik durf het niet te vertellen tegen mijn vriendinnen want ik ben al best ontwikkeld en heb al veel meegemaakt ik liefde met zoenen enz maar al mijn vriendinnen nog niet en die zijn nog groen dus ik voel me echt een h**R als ik dat dan vertel wat moet ik doen 

xx

Je bent niet verplicht om het te vertellen, je mag het ook lekker voor jezelf houden als je dat liever wil.


Als je het liever niet van de daken schreeuwt wat je al allemaal doet met je vriendje is toch helemaal prima. Ik zou er niet om gaan liegen als ze het vragen, maar als je dat niet chill vindt hoef je er zelf niet per se over te beginnen toch.

Maar even een stapje terug. Denk je echt dat ze jou meteen een hoer gaan noemen omdat je een vriendje hebt en met hem zoent terwijl ze zelf nog helemaal niets gedaan hebben? Zou ik een beetje raar vinden van vriendinnen. Je zou zeggen dat die het juist leuk vinden en supportive zijn, maar dat kan jij beter inschatten dan wij natuurlijk.


@xLisa 
Hey, 

ja daar heb je gelijk in. Bedankt voor de hulp ik zag ff niet meer wat ik moest doen


Reageer