Zoenen en verliefd..?

  • 8 September 2020
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik vraag me iets af. 

Ik hoor namelijk vaak van kinderen dat ze op hun 12e of 13e al voor het eerst gezoend hebben of een vriendje hebben. Nu heb ik dat niet, ik ben 14 en heb nog nooit gezoend. Ik wil heel graag een vriendje, maar heb nooit echt een jongen gezien waarvan ik dacht dat hij me wel leuk zou vinden. 

Is het gek dat ik nog nooit gezoend heb? En hebben jullie tips om een leuke jongen te vinden? Ik ben heel verlegen dus vind het wel erg moeilijk….

Bedankt alvast! 

Liefs


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Maak je maar geen zorgen! Ik ben ook 14 en heb ook nog nooit een vriendje gehad of gezoend. Iedereen doet dat op een ander moment. Ik ken meiden van 16 die nog nooit iemand gezoend hebben dus het kan zijn dat jij pas zoent op je 17e of zo. Het kan zijn dat andere mensen je raar vinden maar daar moet je je niks van aantrekken. Jouw tijd komt nog wel.

En ik heb niet echt tips voor een vriendje vinden. Liefde overkomt je en je kan niet zomaar met je vingers knippen en poef! Je hebt een vriendje. Natuurlijk kan je wel bijvoorbeeld bij een club gaan om te kijken of je daar nieuwe vrienden (en/of een mogelijk vriendje) kan vinden.

Ik hoop dat dit geholpen heeft!

XOXO

~BreezyOcean 

Hallo Jannak19 :)

Het is helemaal niet raar hoor, veel mensen hebben nog niet gezoend op hun 14de.

Ik ben zelf een jongen maar je komt vanzelf iemand tegen waar je verliefd op wordt en hij verliefd op jou is. Je kan misschien je kansen vergroten om iemand tegen te komen door sociale contacten te vergroten met andere mensen, lid worden van verenigingen, etc. Je moet echter niet te hard proberen om een vriendje te krijgen :)

-TheMightySlayer <3

Heyy

Is niet gek hoor! Ben 15 ondertussen en ben ook nog nooit verliefd gwst, laat staan dat ik al gezoend heb! 

Een vriendje zoeken is een beetje lastig, je kunt beter zoals @TheMightySlayer zegt je contacten uitbreiden in de hoop dat je iemand tegenkomt die je leuk vindt!

Groetjs

Hoi!

 

Maak je geen zorgen hoor, ik heb voor het eerst gezoend toen ik 14,5 was. Pas toen het een echte zoen werd (dus niet even snel een kleine kus) was ik bijna 15. Tips om een leuke jongen te vinden heb ik niet echt, maar ik raad je echt aan om niet met de eerste de beste jongen die je tegen komt te zoenen. Daar ga je echt spijt van krijgen. Probeer gewoon iemand te vinden waarvan je zeker weet dat die ook echt met jou wilt zoenen. Een kus zonder gevoelens voelt heel anders dan als je het echt wilt. 

Maak je geen zorgen!

-T

Hey jij,

Ik ben zelf 15 en heb dat ook nog niet gedaan hoor. Ik zou het zelf ook wel gewoon rustig aan willen doen, geen haast voor iets. Zou zeg maar niet willen dat mijn eerste zoen door een random jongen is, maar door iemand die ik liefheb. Neem je tijd. Iedereen is anders dus er is geen specifieke leeftijd voor je eerste zoen.

groetjes cecassie x

Reageer