Skip to main content

Hoi, ik heb denk ik echt advies nodig. Ik ben dus bi, dat weet ik al een poosje. Ik ben ooit eens verliefd geweest op een jongen, maar daar is niet meer van gekomen. Ik zit ook al tien jaar op een sport en daar ontmoete ik een jongen. Ik werd toen beste vrienden met hem en we weten alles van elkaar.  Het klinkt misschien een beetje raar als je het zeg maar nu opschrijft, maar laatst heb ik met hem gezoend. We wouden het allebei een keer proberen. Dat hadden we toen nog wat vaker gedaan, maar op een gegeven moment zei ik dat we moesten stoppen, want ik had het gevoel alsof ik meer begon te voelen dan alleen vriendschap. Gisteren wou hij het weer een keer doen en ik eigenlijk ook. Hij wil ook de hele tijd met me afspreken enzo… en ik ben daar een beetje onzeker over wat ik dan nu moet doen, want ik denk dat hij wat voor mij voelt, maar dat zegt hij niet duidelijk, dus ik weet het echt niet meer...

Pleas help (:

Hoiii,

Wees gewoon jezelf en vraag het hem gewoon. No need to be insecure. Als jij dat wilt, dan ga je ervoor. Je hoeft je niet te schamen hoor!

Groetjes, justGhast


Hey, als je gevoelens voor hem begint te krijgen en je zou misschien meer willen moet je dat aangeven, als je het fijn vind om bij hem in de buurt te zijn en wanneer jullie zoenen is het misschien handig om een gesprek met elkaar te hebben, zodat het voor jou ook duidelijk is. Ik hoop dat een gesprek jullie vriendschap niet verpest en dat jullie misschien wel een relatie krijgen, succes en sterkte

Groetjes van mij


Reageer