Vraag

zoenen

  • 22 May 2022
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke heel random dit, maar ik ben 14 een heb nog nooit gezoend.  Ik vind jongens niet snel leuk en als ik al met ze snap dan heb ik er vaak na een tijdje geen zin meer in.  Ook vind ik afspreken dan awkward ofzo.  Eigenijk wachtte ik met zoenen tot ik echt de guy van mijn dromen zou tegenkomen. 

Nu heb ik een tijdje contact met een jongen die ik van vroeger ken.  Zijn vriend valt op mijn bestie. We spreken best vaak af met zijn vieren en ik vind hem echt leuk.  Ik moet enorm met hem lachen.  Hij is sportief ( wel een sport wat ik niks mee heb,  maar hij ook niet met 1 van mijn sporten), en hij is lekker sarcastisch.  Hij laat zich niet gek maken.  We zijn dus gewoon hele goeie vrienden.  

 

De laatste tijd denk ik steeds vaker mijn ontgroening moet er toch eens van komen.  Aangezien ik mijn droomjongen nog niet heb ontmoet zat ik er aan te denken om met deze jongen te zoenen.  Hij heeft al best wel wat ervaring en dat is fijn want dan kan ik het een beetje leren.  Het probleem is alleen qua uiterlijk is hij niet mijn type.  Ik vind hem oprecht best leuk eruit zien.   Hij heeft mooie ogen en een leuk gezicht,  maar ik vaak op lange donkere jongens met een sportieve stijl en hij is blond met blauwe ogen en best klein ( wel groter dan ik ben) en is een skater dus draagt ik dat soort kleding.  

De moeder van mijn vriendin zijn gewoon doen.  Maar ergens vind ik dat ik hem dan misschien een beetje aan het lijntje houdt.  Ik weet niet of ik wel echt verliefd op hem kan worden. Ik denk dat hij best wil zoenen, maar ik weet ook niet of hij verder wel op mij valt. 


2 reacties

Het heeft geen haast hé. Niks mis met wachten totdat je echt verliefd wordt. Zoals je zelf al zegt, is het misschien niet helemaal eerlijk om alleen met deze jongen te zoenen omdat je zelf vindt dat het weleens tijd wordt. Je geeft hem dan misschien valse hoop of een verkeerd beeld van de relatie tussen jullie. Dit kan ook voor een rare (vervelende) situatie zorgen tussen het gezellige groepje van jullie. Als jij denkt dat je geen gevoelens voor deze jongen hebt (kan hebben), zou ik het niet doen. Maar goed, jouw keuze, maar ik vind wel dat je eerlijk moet zijn met deze jongen.

Ik zou sowieso hem niet het idee geven dat ik verliefd op hem ben als ik dat niet ben.  Daarvoor vind ik hem te leuk.  Dan zou ik gewoon zeggen wil jij mij niet leren zoenen?

 

Misschien is het ook wel dat ik mezelf gewoon nooit met iemand zoals hij heb voorgesteld.  Ik had een soort van plaatje in mijn hoofd van hoe mijn ontgroening eruit moest zien en dat is echt anders. Het feit dat ik het geen goor idee vind om met hem te zoenen zegt misschien wel dat ik hem leuker vind dan ik wil toegeven. 

Reageer