Vraag

zoenen

  • 1 March 2022
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Badge

hey hey! ik ben sophia en heb echt ff jullie hulp nodig dus als je iets weet reageer dan maar je me echt blij! oke nou waar ga ik beginnnen..  het gaat over zoenen, ik ben dus een meisje die heel goed met jongens kan en veel jongens zien me wel staan enzo, ik weet ook wel hoe ik er mee om moet gaan, maar het ding is dus ik ben al onder zoveel zoenen uit gekomen, ik durf gewoon niet ik weiger en ik klap gewoon helemaal dicht! ik begin te trillen en ik denk nee nee dit wordt hem niet :(( 5 dagen geleden zat ik met een vet leuke jonge die ik in 1 avond heb ontmoet ergens buiten, het kwam er meer op neer dat we zouden zoenen maar nee wie klapte weer is dicht en was bang en begon enorm te trillen? IK! super jammer weer want hij was echt leuk! mijn vriendinnen en vrienden denken ook allemaal dat ik al es gezoend heb dus als ik het niet kan heb ik ook geen excuus dat t mn eerste x is! ik zit er al heel lang mee en heb al zoveel geprobeerd om hulp te zoeken! nu is de vraag : hebben jullie tips zodat ik niet dichtklap en het gewoon doe ? XX~ sophia :))


2 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Heyyy

 

Wat vervelend dat je elke keer dichtklapt, ik spreek niet uit ervaring maar als je de kans krijgt om te zoenen ofzoiets dan moet je er niet teveel bij nadenken, bibberen is helemaal niet erg. Als je merkt dat hij dichterbij komt denk dan niet na en kus hem gewoon, hoe langer je nadenkt hoe meer je gaat twijfelen.

 

Dus als hij dichterbij komt, meteen je lippen op zijn lippen laten rusten en dan komt alles wel goed en gaat het fijn voor je voelen, dat weet ik zeker!

 

Mvg JS2006

Als die jongen echt lief is

Zou het helemaal niet erg zijn als je niet wilt zoenen 

Zeg gewoon tegen hem dat je nog niet klaar voor bent

 

Tips :

Denk niet zoveel na over zoenen (dan begint het heel ingewikkeld te worden)

Volg je gevoel

Geef het aan als je het echt noet wilt 

 

Zelle

 

Reageer