Skip to main content

Heyy, ik ben net nieuw hier :)

Ik heb een vraagje.

Ik ben trouwens een meisje van 14, in december 15 en de jongen van mijn verhaaltje is 15, in augustus 16!

Ik heb dus een flirt met een jongen, we hebben officieel nog niks, maar we vinden elkaar wel superleuk en flirten dus de hele tijd.

We hebben zelfs al 'ik hou van je' tegen elkaar gezegd.

Maar hij wil dat ik hem als eerste zoen, omdat hij mij plaagt met het feit dat ik dat niet durf.

Ik blijk het dus echt niet te durven, en ik dacht van wel.

Ik heb vanochtend uitgelegd waarom ik het niet durf en ik had een hele lange en duidelijke uitleg en hij antwoordde alleen met 'oké' 

Nou gaan we dus in het weekend voor de 2e keer afspreken, en ik wil hem wel zoenen, maar ik weet niet hoe en durf het nu zeker niet meer nu ik heb gezegd dat ik het niet durf.

Wat nu?

Ik wil dat het zover komt dat ik het durf, maar ik weet niet hoe ik de eerste stap moet zetten…

En wat als het supergoed gaat en hij (en misschien ik) meer willen doen?

 

Help me please!

Xx, Anoniempjuhh2.0

Lastige situatie! Hoelang hebben jullie die flirt al? 

Als het in het werken gezellig is kan je een beetje teasen. Als hij je hints oppakt zullen jullie uiteindelijk wel zoenen. Of durfde je dit nou juist niet? Dan heb ik je topic verkeerd gelezen, sorry :)

Hoe dan ook, doe waar je je goed bij voelt. Als hij echt geen verdere interesse toont is hij het niet waard.

Ik denk dat je er ook niet teveel over na moet denken, als het moment daar is dan zoen je hem gewoon. Ja, het kan verkeerd uitpakken als hij het afwijst maar dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent, maar voor hetzelfde geldt dat hij het juist wel accepteert en dat jullie precies bereikt hebben wat jullie wilden.

Succes en laat even weten hoe het gegaan is! :)

 


Je moet je niet te druk maken over het zoenen. Als je het nog niet kunt is dat niet gek (volgens mij heb je het nog nooit gedaan, anders heb ik het verkeerd begrepen), net zoals bij fietsen, dat kon je waarschijnlijk ook nog niet meteen, maar door het gewoon te doen en te oefenen kun je het nu. Je moet het pas doen als je er klaar voor bent, is dat nu nog niet dan doe je het nu nog niet. Als je er wel klaar voor bent gewoon doen (hij is er volgens mij wel klaar voor begrijp ik uit de topic). En als hij dan verder wil en jij nog niet, dan gaan jullie niet verder. Dan moet je het eerlijk zeggen en duidelijk je grenzen aangeven. Dramt hij dan door? Zeg het nog een paar keer en als die dan nog steeds doordramt, jammer dan dan is die het niet waard. Iemand die je grenzen niet respecteert moet je niet willen. 

Nou misschien heb je hier wat aan, misschien niet.

Xx Maartje


@Maartje 


Heel erg bedankt 


ik zou inderdaad eerst een beetje teasen of kusjes in zijn nek geven en als je hem dan een kus geeft op zijn mond, doet hij wel mee

 

dat hij alleen met '’oke'’ antwoord op een lang bericht is inderdaad irritant. maar zo zijn jongens nou eenmaal, doet mijn vriendje ook. kennelijk vindt hij dat je er misschien iets groots van maakt. heeft hij al weleens gezoend?


Je kan het toch gewoon zeggen? En als je niet kan zoenen dan is dat toch niet het einde van de wereld?


Waarom ben je bang om hem te zoenen? Als je er nog niet klaar voor bent moet je het niet doen natuurlijk maar je hoeft echt niet bang te zijn dat je er niet goed in bent ofzo. Wss vindt hij het ook niet erg als het niet meteen soepel gaat omdat het je eerste keer is.  Je moet er niet te veel over nadenken en hem gwn zoenen als jullie elkaar echt leuk vinden (en je er klaar voor bent). En als jullie meer willen kan altijd maar je kan dat ook bewaren voor de volgende keer afspreken. 
Hoop dat je dr wat aan hebt!


Reageer