Skip to main content

Ik ben een meisje van 14 en heb sinds 2 weken een girlfriendšŸ˜šŸ„° mn eerste relatie ooit, en ik zou heel graag een keer willen zoenen met haar. Ook omdat ik supernieuwsgierig ben naar hoe het is om te zoenen met iemand. Wanneer moet ik het doen? Hoe pak ik zoiets aan? Is het te snel? Ik heb geen idee hoever zijĀ is met dat soort dingenā€¦

Ik moet wel even zeggen dat ze aan de totaal andere kant van de provincie woont waarin ik woonĀ en dat ikĀ haar tot nu toe maar/pas 2 keer in het echt heb gezienā€¦Ā Gelukkig zie ik haar over anderhalve week eindelijk weer in verband met haar 16de verjaardag.Ā 

Wat denken jullie/wat is jullie mening?

Nouja los van het feit dat een relatie van twee weken met iemand die je pas 2x in het echt hebt gezien gewoon (nog) niet echt een relatie is, is de wil om te willen zoenen niet gek en valt dit heel makkelijk aan te pakken door gewoon te vragen of je haar mag zoenen. Je kan ook proberen het 'gewoon te doen', maar iemand onverwachts zoenen die dat helemaal niet wilt is toch een beetje aanranding.Ā 


Reageer