zoek vrienden

  • 27 February 2016
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo
Ik baal nogal
want
mijn moeder (46) heeft veel vriendinnen, mijn vader (51) heeft veel vrienden, mijn zusje heeft ook veel vriendinnen en ik heb 0,0 vriend(innen).
mn moeder zegt dat ik vrienden moet gaan zoeken, maar ik ben dus inplaats van een vrouw een man denk ik en vrouwelijke vriendinnen kan ik in mijn klas niet echt vinden.
Het zijn alleen maar van die aanstellers die om de 10 seconden droge lipjes krijgen en er wat nieuwe lippenstift op moet, ofdat ze continu hun haar moeten bekijken. Met dit soort lui kan ik niet omgaan
Het liefst zou ik gewoon jongens als vrienden hebben (had ik op de basisschool wel) en zelf een jongen zijn (ik ben van binnen gewoon een man en ik zit in dit ***lichaam)
maar aangezien mensen denken dat ik een meisje ben kan ik niet echt vriendschap krijgen met jongens in mijn klas, en dr is zelfs een die zei dat hij me leuk vond? (wat moet ik daar mee)
het liefst zou ik vrienden hebben die veel afweten van vliegtuigen en van gamen houden en houden van de landmacht en survivalen, maar dat soort meisjes zie je niet veel (en dan alsnog als ik over een tijdje het zeg tegen mijn ouders en man wordt dan wil ik gewoon jongens als vrienden)
Ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken
dit is gewoon echt slecht dat mn ouders meer vrienden hebben dan ik daar baal ik echt van.
tips alstublieft ?

groet J ( ͡° ͜ʖ ͡°)

4 reacties

Heb je er al met je ouders over gepraat dan je liever een jongen wilt zijn? Zo niet, lijkt dat mij in eerste instantie een goed plan om als eerste stap te zetten. Later zou je het ook aan je klas kunnen vertellen?

Even over vriendschap, maak een praatje met iemand die jou leuk lijkt en deel jullie interesses, dan moet het vanzelf komen!
quote verwijderd
Bedankt voor de tip
Reputatie 3
Badge +3

Dus als ik het goed begrijp ben je trans ok punt een hebben ze maar te acsepteeren punt 2 ik maak makkelijk vrienden online misschien moet je dat proberen

Reputatie 3
Badge +3

En voor die jongen ja sorry Savige maar zeg beleeft en leg ook uit in jou woorden nee en waarom niet

Reageer