Skip to main content

ZO VERLIEFD

• July 10, 2025
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

anoniemeboy14
Forum|alt.badge.img+3

Hoooiiii allemaaallllll

ik ben weer terug naar anderhalf jaar ofzooo

ik ben ondertussen echt een heel ander persoon geworden, ik ben meer bewust geworden over wie ik ben en wat ik vind. 

Ik ben nu net 16 en ik heb een vriendin van 14, nu het zomervakantie is is zij gewoon echt het allerbelangrijkste. Ik ben het liefst de hele dag bij haar, lekker film kijken samen in elkaars armen liggend. 

Ze is gewoon het beste wat me ooit is overkomen en oprecht ze is wife material. Ik heb me nog nooit zo veilig en vertrouwd gevoeld als bij haar. Ik kan echt een toekomst met haar zien. 

Dit moest ik gw ff kwijt, wrs volgen er nog meer topics over hoe en wat, ook met vragen enzo, want ze is mijn eerste vriendin ooit (en hopelijk ook m’n laatste) en ik heb dus zero experience met alles dussssss ja. 

nou Toedelssss,

Mij

3 reacties

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

Feliciteerd met je vrindin 🎉

lucky.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 11, 2025

Wat goed om te horen dat het goed met je gaat <3 Hoop dat jullie samen gelukkig zijn :D

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hoooiiii ​@anoniemeboy14

Wat heerlijk om te horen hoe gelukkig je bent met je vriendin! 💖 Het klinkt echt superfijn dat je zo’n veilige en vertrouwde plek bij haar hebt gevonden, dat is zo belangrijk, zeker als het je eerste relatie is. En wow, dat je haar al “wife material” noemt, dat zegt echt iets over hoe speciaal ze voor je is.

Superleuk dat je je hier weer laat horen. Hoe lang zijn jullie eigenlijk al samen? En wat vind je tot nu toe het leukste aan jullie relatie?

xx liefs Wolf 🐺