zin in seks op 12de


Badge

Hallo, ik ben een meisje en 12jaar en ik heb soms zin in seks. Is dit wel normaal?!

ik heb geen vriendje of heb geen crush ofzo.

heeft iemand advies?
dankje


11 reacties

Badge

-onnodige quote verwijderd-

 

Heyy is gewoon normaal hoort bij de puberteit 

Badge

Dat is zoals @Jongens16 zegt, gewoon normaal, dat zijn de hormonen die je tijdens de puberteit ontwikkelt.

Badge +1

Hallo, ik ben een meisje en 12jaar en ik heb soms zin in seks. Is dit wel normaal?!

ik heb geen vriendje of heb geen crush ofzo.

heeft iemand advies?
dankje

Same.

Reputatie 1
Badge

Heyyy ik heb dit ook hoor ik ben dan wel 15 en 12 is miss wel beetje jong maar gwn lekker over fantaseren Maar ZEKER nog niet doen op die leeftijd. Geloof me je wil niet het risico lopen op een kind op je 12e. En je gaat er ook spijt van krijgen. 

Liefs beertje

Badge

Heyy 

Ik vind het niet persee een slecht ding. Het hoort zogezegd te komen dus beter vroeg dan laat

Wat je kan doen om de zogezegde rare gedachten weg te halen is tja mastruberen ik zou niet echt iemand zoeken die al sex wil hebben want dat kan altijd nog slecht gaan

Reputatie 7
Badge +7

Ja, ik had dit op mijn 12e ook, onlangs dat ik ook niet verliefd was. Dit is inderdaad omdat het het begin van dat soort hormonen van je puberteit is.

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote weggehaald-

 

Dat is helemaal normaal & je hoeft je er niet voor te schamen, hoort gewoon bij de puberteit! Die gevoelens komen meestal als je 13 bent, maar het kan ook eerder/later komen en daar is helemaal niks mis mee! 

Badge

Ik ben ook 12 en heb precies hetzelfde. Ik vond het eerst ook heel raar, maar later kwam ik erachter dat heel veel kinders dit hebben. 

Reputatie 4
Badge +3

heel erg normaal, 

Badge

Ja ik ben ook twaalf jongen en heb ook zin in seks maar echt altijd

ik wil ook graag een echt antwoord

 Want ja ik wil eigenlijk wel iets maar ben een beetje verlegen, kan iemand helpen?

en ook waar zou ik dan in godsnaam iemand moeten vinden want ik bedoel ik ben in geen een website welkom

en me vrienden stellen het denk ik ook niet op prijs haha

alvast bedankt als je hierop antwoord 😘

 

En het ergste/het meest schamendste is dat ik al een jaar ofzo al mastrubeer toen wou ik er nog vanaf maar nu begin ik het te waarderen ik moet dit eigenlijk niet sturen want is redelijk schamend als een vriend ofzo dit ziet

Badge

hoihoi,

het is inderdaad erg normaal. Dit behoort tot de puberteit. Ik ben zelf op m'n 10de al ontmaagd achteraf heb ik hier een beetje spijt van maar was wel heel fijn. ik hoefde me nog geen zorgen te maken over kinderen. Ik was in die tijd nog niet ongesteld geworden, maar dit is mijn verhaal jou verhaal zal altijd anders zijn.

Doe wat je hartje zegt meid!

 

Reageer