Vraag

Zijn ik en mijn vriend tever gegaan

  • 3 January 2024
  • 1 reactie
  • 220 Bekeken

Ik meisje 13 bijna 14 ,  mijn vriend 14 . 

 

We zijn nu al een tijd bij elkaar en het is heel erg gezellig.  Als we naar zijn of mijn kamer gaan dan gaan we meestal eerst op bed beetje filmpjes kijken maar dan na een half uurtje gaat filmpje weg en gaan we tongen en knuffelen en dat allemaal . Maar paar dagen geleden gingen we iets verder ik ging namelijk helemaal met m'n hand over z'n je weet wel en toen kreeg die harde omdat ik heb beetje zat af te trekken wel met broek aan . En hij ging met zijn hand bij mij beneden daar . We hadden wel gewoon kleren aan maar er is toch geen kans dat je daar zwanger ofzo van kan raken . Hij had wel beetje voorvocht maar idk of hij dat voorvocht op zijn hand had zitten . Want hij ging daarna met zijn hand naar bededen bij mij . Dus ik hoop niet dat je daar zwanger van kan raken ofzo🤞🏼🤞🏼 

 

Wat denken jullie???!!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, zo te lezen is de kans wel heel klein, ik zou me geen zorgen maken. Wel goed dat je er voorzichtig mee wilt zijn.  Maar als hij niet met zijn hand aan zijn penis zat  voordat hij jou aanraakte kan er eig niks gebeuren. Als je elk risico wilt vermijden volgende keren dan zul je er idd op moeten letten welke hand waar is geweest ;)  veel plezier!
Groetjes liefs Tartan X

Reageer