Vraag

Zij vind mij leuk, maar ik haar niet.

  • 5 October 2021
  • 0 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen die dit leest, 
 

Ik ben een jonge van 16 jaar en heb een klein beetje een probleem. Het zit namelijk zo: Zoals te lezen in mijn vorige topic/vraag drink ik in de weekenden wel eens wat alcohol met vrienden (bij iemand thuis als een soort van keet of we gaan uit). Twee weken geleden gingen we dus ook weer uit. Na behoorlijk wat bier en een lange tijd stond ik dus te dansen en te knuffelen met een van de meiden uit de vriendengroep/keet. (Misschien is het hier trouwens goed om te weten dat zij nooit drinkt.) Ik en een andere vriend zijn naderhand nog even wat gaan drinken bij haar waarna we naar huis gingen. 
Sinds die avond vind zij mij dus (ten minste dat denk ik sinds toen) leuk. Ze appte me namelijk de dag daarna de hele dag en ik had eigenlijk gelijk spijt van mijn ‘dronken’ actie. 

Dat gezegd te hebbende wordt het nu nog een tikkeltje erger: De rest van de groep had dus lucht gekregen van dit alles en iedereen lijkt een beetje te pushen zo van ga met haar uit en dat soort dingen. Dit maakte dus alles een beetje lastiger om tegen haar te kunnen zeggen wat ik er zelf van vind en het geeft me ook een beetje het gevoel dat ik zelf fout zit, omdat ik de eerste stap zette.

Maar dit weekend werd het nog erger: ze zoende me. Dit was natuurlijk weer nadat ik gedronken had. Nu pusht de hele groep helemaal dat wij samen een stel worden, maar ik wil dit dus niet. En het meisje in kwestie wil nu dus met mij naar de film. 

Wat moet ik nu? Is dit mijn eigen schuld? En had ik eigenlijk mezelf weg moeten trekken uit de zoen om het of is het normaal dat je bij zoiets niet durft toe te geven dat het anders ligt? 
 

Groetjes 123denkhetnie


0 reacties

Geen reactie

Reageer