Vraag

Zij heeft (nog) geen gevoelens voor mij

  • 19 March 2022
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey,

Ik heb sinds een paar maanden contact op Snapchat met echt een fantastische meid. We hebben echt een hele goeie match.

Ongeveer een week geleden zei ik haar dat ik haar echt leuk vond. Zei stuurde toen dit teug: 

‘’Hoi, ik vindt het nog te kort en heb nog geen gevoelens voor je. Zullen we gwn vrienden blijven?’’

 

Mijn vraag is nu, hoe kan ik haar verliefd maken, en haar zo ver krijgen dat we een keer een date hebben? We zitten in een snapgroep dus we videobellen ook weleens.

 


7 reacties

Ontdek eerst wat haar sterrenbeeld is .Zoek dan haar sterrenbeeld op

Of neem hier een kijkje 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://nl.wikihow.com/Een-vrouw-verliefd-op-je-laten-worden%3Famp%3D1&ved=2ahUKEwjBuMnItdL2AhXRKewKHR0UC_wQFnoECC4QAQ&usg=AOvVaw2eup7sMvv0zXz7zlFJUrhE

Reputatie 1
Badge +1

dankjewel

Reputatie 4
Badge +1

“Mijn vraag is nu, hoe kan ik haar verliefd maken, en haar zo ver krijgen dat we een keer een date hebben? We zitten in een snapgroep dus we videobellen ook weleens.”

 

persoonlijk vind ik niet dat je iemand verliefd op je kan maken. het gevoel is er, of het gevoel is er niet. en tuurlijk naarmate tijd verstrijkt zullen jij en zij meer gevoelens opbouwen voor elkaar. maar je kan niet door een bepaald iets te doen haar (meer) verliefd maken

 

probeer gewoon jezelf te blijven en niet te snel te gaan. het komt wel met de tijd

Reputatie 1
Badge +1

oke dankjewel! ik ga miss binnenkort met haar afspreken met nog meer mensen erbij

Reputatie 4
Badge +1

dat is gezellig.. veel plezier alvast.

 

probeer geen situatie te forceren te gebeuren. als het gebeurd dan gebeurd het. zie de situatie aan

Reputatie 2
Badge

Heyy,

 

Het spijt me maar ik denk dat als ze duidelijk aan heeft gegeven dat het volgens haar nog wat te vroeg is, dat het dan moeilijk wordt om haar nu verliefd te ‘maken’.

 

Ik zou haar gewoon de tijd geven!

 

Wieweet vindt ze het juist wel fijn dat je haar zo accepteerd en wil ze dan wel iets met je.

 

Hebben jullie al eens in real life afgesproken? Misschien kan dit ook leuk zijn. (Alleen als je haar een beetje kent en er zeker van bent dat ze echt is natuurlijk) Maar als je dit doet zou ik zeker zeggen dat het niet voor een date is maar gewoon voor de lol!

Veel succes!

Groetjes,

H

Reputatie 1
Badge +1

dankjewel voor alle reacties! We gaan binnenkort een keer afspreken met de vriendengroep. dus dan zie ik haar in real life

Reageer