Skip to main content

hey allemaal

Ik heb een simpele vraag, dus, is het normaal om ziek te worden van verliefdheid?? Ik had laatst een complimentje naar me crush ge dm’t, en sinds toen kan ik bijna niet meer eten. ik lig huilend in bed en ik heb het gevoel van overgeven.  Wat moet ik doen??? (hij heeft gerageert met “thanks”)

Of ziek zijn van verliefdheid normaal is weet ik niet. Het kan wel dat emoties je ziek maken. Je kan altijd naar een dokter als je het niet vertrouwd. Of misschien kan je naar je ouders? Vindt hij jou ook leuk?

Sterkte iig!

(Sorry als me reactie niet klopt of dat er typfouten inzitten, ik heb vannacht niet geslapen en ik zie behoorlijk wazig atm.... )

Hey!

Het niet de bedoeling dat je je er zo slecht door voelt. Misschien kan het losstaan, of misschien (vat dit niet verkeerd op) praat je het jezelf een beetje aan? Beterschap anyways.

Grtjes, Cat

Hey!

Het niet de bedoeling dat je je er zo slecht door voelt. Misschien kan het losstaan, of misschien (vat dit niet verkeerd op) praat je het jezelf een beetje aan? Beterschap anyways.

Grtjes, Cat

Ik heb het met me moeder over gehad en ze zegt ook dat ik gewoon ziek ben van stress enzo, dat ik me te veel druk maak

Reageer