Vraag

Zelfde crush als beste vriendin

  • 8 December 2023
  • 0 reacties
  • 20 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hey iedereen, ik ben er weer! 

na de laatste kindertelefoon update voel ik me iets beter (je snapt het wel als je het gelezen hebt)

Maar deze update gaat over heel iets anders, mijn beste vriendin en ik hebben namelijk een crush op dezelfde jongen.

Vorig schooljaar begonnen we samen op de middelbare, na 6/7 jaar samen op de basisschool te hebben gezeten.

De eerste dag van onze nieuwe klas ontmoeten was er een jongen die ik niet uit mijn hoofd kon krijgen, we noemen hem even piet, hij kwam ook voor in een wat oudere update van mij.

Toen vond ik hem alleen leuk omdat hij de enigste jongen uit de klas was die aardig was, langer dan mij was, en ik dacht ouder dan mij (dat was hij niet).

Maar later geen idee hoe begonnen we vrienden te worden en nu in het 2de schooljaar ookal zit ik op een andere school hebben we nogsteeds veel contact en een goede vriendschap, hij eigenlijk gewoon mijn boy best friend.

Toen we echt vrienden worden kreeg ik een crush op hem ook voor zijn personaliteit.

maar laatst zei dus mijn beste vriendin dat ze hem leuk vond, en ze weet niet dat ik hem ook leuk vind al voor iets meer dan een jaar nu.

En ik was van plan om piet te vertellen dat ik hem leuk vond, maar nu dat ze dat zei tegen mij wil ik niet meer, want als ik dan in een relatie met hem kom gaat mijn vriendschap met haar misschien helemaal kapot, en ze is de enige echte vriendin die ik heb.

Maar ik wil ook niet dat zij met hem eindigt omdat ik niet eerder tegen hem zei dat ik hem leuk vond.

Wat moet ik nu doen?


0 reacties

Geen reactie

Reageer