Vraag

Zeg ik iets raars?

  • 29 January 2022
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hey dus ik heb al een tijdje social media

 

Ik voeg dus gewoon mensen toe van snel toevoegen (meestal meiden) omdat ik mensen wil leren kennen. 

En het gesprek begint dan meestal normaal met hey en hoe gaat het enzo. 

Maar als ik dan vraag naar haar hobby’s enzo verwijderen ze me meestal

 

Meiden pls help waardoor komt dat?

Groetjes anoniem200678


5 reacties

Zou je misschien een voorbeeld kunnen kopiëren hier? Geen foto hoor en ook geen dingen waaruit kan blijken wie jij bent en de persoon waarmee je praat maar dan is het wat duidelijker wat je zegt want ik lees hier niet per se iets verkeerds... 

Misschien komt het omdat mensen het al snel raar vinden als een onbekend iemand je ineens toevoegt? 😉🤔

Misschien eerst iets vertellen over jou hobby's en daarna vragen over hun hobby's….

Reputatie 1
Badge

Hmm apart. Misschien vind ik dat gewoon. Ik voeg meestal jongens op snap puur vanwege die reden. Maar ook wel wat meisjes. Ik zou adviseren om te beginnen met hallo ofzoiets, dan met hoe gaat het en dan zou ik mezelf voorstellen. 

 

Voorbeeld:

  • Heyy

Hoi

  • alles goed??

Goed hoor met jou?

  • Toppie met mij ook hoor
  • Trouwens ik ben …… ik verveelde me een beetje dus dacht ff wat nieuwe mensjes leren kennen. 
'’Reactie verschilt per chica'’
 
 
Nadat ik mezelf heb voorgestelt stellen ze zichzelf vaak ook voor en dan kun je reageren met '’leuk je te leren kennen *naam van persoon* '’  en dan kun je beginnen met andere vragen.  
Reputatie 4
Badge +4

Hmm apart. Misschien vind ik dat gewoon. Ik voeg meestal jongens op snap puur vanwege die reden. Maar ook wel wat meisjes. Ik zou adviseren om te beginnen met hallo ofzoiets, dan met hoe gaat het en dan zou ik mezelf voorstellen. 

 

Voorbeeld:

  • Heyy

Hoi

  • alles goed??

Goed hoor met jou?

  • Toppie met mij ook hoor
  • Trouwens ik ben …… ik verveelde me een beetje dus dacht ff wat nieuwe mensjes leren kennen. 
'’Reactie verschilt per chica'’
 
 
Nadat ik mezelf heb voorgestelt stellen ze zichzelf vaak ook voor en dan kun je reageren met '’leuk je te leren kennen *naam van persoon* '’  en dan kun je beginnen met andere vragen.  

 

Thanks voor de hulp!

Reageer