Skip to main content
Vraag

ze wil een pauze

• October 3, 2026
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi jongens gister ben ik op date gegaan met mijn vriendin en hebben we gezoend maar daarnet kreeg ik een berichtje over dat ze liever geen relatie neemt ondanks, dat zij met me wou zoenen, eerst zei dat ze verliefd was en die gelijk met me op date wou. Ik heb voorgesteld dat we gewoon op een normale date gaan of een keer afspreken. Ik heb gezegd dat ze lekker haar tijd moet nemen en dat hey goed is dat ze heft aangeeft. Maar ik voel me kompleet verscheurd. Heeft iemand tips om hoe ze weet met me wil of hoe ik het beter kan aanpakken?

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 4, 2026

Hey, dat lijkt me ook echt ontzettend moeilijk. Omdat je je zelf zo anders voelt dan zij over jullie. Je hebt denk ik niks verkeerds gedaan hoor. En je reageert lief en goed op haar. Maar van binnen ga je stuk. Ik denk dat je best nog eens mag laten merken hoe leuk je haar vind. Je hebt al met respect gereageerd dus op dezelfde manier is dat helemaal goed. En als ze dan nog hetzelfde gevoel heeft, ja dan is het heel hard en erg balen, maar dan kun je alleen maar accepteren en je rot voelen. En dat mag ook, maar het is natuurlijk niet wat je wilt. Sterkte hoor, ik hoop dat het lukt! 

Liefs, Tover xxx 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 4, 2026

​@Tover01 

Ja schijnt dus gewoon dat ze me vooral te jong vindt en dat ik niks seksueels wil doen. Beetje kut zo op m'n verjaardag maar goed kan gebeuren!

onnodige quote verwijderd KT