Vraag

ze vindt mij niet leuk...

  • 23 February 2022
  • 12 reacties
  • 145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Zoals je misschien al in mijn andere topics hebt gezien ben ik dus (denk ik) verliefd op een vriendin. Iedereen had zulke slimme en leuke tips erbij gezet! (Bedankt) Dus ik had er een paar geprobeert. Iemand had gezecht dat ik het gewoon moest zeggen en een ander zij dat Ik het er met haar over moest hebben dus ik dacht: ik begin over valentijnsdag. Dit is hoe het ging: 

Ik: Had jij iemand met valentijnsdag?

Zij: Ja ik ging met .... naar de bios.

Ik: hebben jullie verkering?

Zij: nog niet

Ik: Vind je ... leuk?? 

Zij: ja.. ik ga haar waarschijnlijk verkering vragen!

Zo ging het dus... Iemand tips? Ik voel me echt heel slecht nu...


12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik vind dit heel jammer voor je ik denk.toch dat het het beste is om toe te geven dat je haar leuk vind en anders moet je wachten tot het een tijdje uit is en ondertussen aan leuke dingen denken en doen

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ja dat is een tegenslag , balen hoor ! Ik heb niet echt een goed idee ofzo maar het helpt altijd als je het hier bespreekt en van je af typt, doe ik ook.  En een hug :)

Sorry dat ik geen goeie  tip heb maar ik hoop dat je er wat mee kunt :blush:

Grtz en liefs Julian X

Hallo @Chloe :)

Ik denk dat het verstandig is als je afleiding zoekt van de situatie. Doe wat leuks, eventueel met je vrienden of familie. Want het is altijd vervelend als diegene die je leuk vind je afwijst. En misschien maak je ooit in de toekomst nog kans om met haar samen te zijn, maar dat is niet zeker. En je moet je er ook zeker niet op vastpinnen dat het gaat gebeuren. 

-TheMightySlayer <3

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind het zo erg voor je, maar ik zou zeggen zoek afleiding en doe wat leuks met je vrienden en denk even niet aan haar want anders wordt je juist verdrietiger, ik weet niet of je verdrietig erdoor raakt maar ik zeg het even zo. En ja wat @TheMightySlayer ook zegt, misschien in de toekomst wordt het wat tussen jullie en dat hoop ik echt voor je❤️

 

Zoek afleiding en alles komt goed

MCES 

Reputatie 7
Badge +5

Hayhay @Chloe !

Jeetje! Wat stom! Ik had dat vroeger ook wel eens maar dat was niet omdat ze als iemand hadden maar om mijn uiterlijk. Omdat ik lelijk was en een idioot-

Maar Cloe! Ik zou je verdriet in een schetsboek tekenen of schrijven! Dat noem je een ventbook.

Zoals je weet is een vent een uitlating,

Dus je kan je gevoelens daar in uitlaten! 

Nou dikke groetjes van een hulpvol meisje ♡

Hoii @Een hulpvol meisje,

Heel erg bedankt voor de tip! Ik heb nu zelf een doos waarin ik al mijn vent tekeningen bewaar.

En ik snap niet waarom zij geen verkering met jou wilde want jij bent volgensmij hartstikke mooi en lief! 

 

Gr. Chloe

helemaal niet erg heb ik ook gehad hoor het kwam goed en als niet er zijn 3 miljard mensen op de aarde je vind vast well 1 nieuwe

 

Reputatie 7
Badge +5

Das fijn hoor @valetijn 

Reputatie 7
Badge +5

Ahhh @Chloe !!♡♡

Dankje welll❤❤

hoe bedoel je precies

@Een hulpvol meisje ?

groetjes valetijn

Reputatie 7
Badge +5

Dat het goed kwam♧ 

Sorry voor de onduidelijkheid 😬

Groetjes een hulpvol meisje 

@Een hulpvol meisje  maakt niet uit

 

Reageer