Skip to main content
Vraag

Ze vind me leuk maar wilt geen relatie

• April 3, 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal! 
Ik heb op school leuk contact met een meisje en we hadden laatst afgesproken, het was super leuk, en heel duidelijk dat we elkaar leuk vinden, en we hadden ook hand vasthouden en geknuffeld enzo. Na die dag zag ik haar de volgende dag en ze vertelde me dat ze het superleuk vond maar dat ze niet klaar was voor een relatie, en ik vind dat ofc heel jammer, want we passen echt bij elkaar en vinden elkaar leuk, en dat is nu nog steeds zo, al bijna een week nadat ze dit vertelde. Ik snap niet helemaal waarom, en ik vroeg me af of jullie misschien ideeën hebben wat het kan zijn, groetjess

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@ADT! Wat leuk dat jullie zo'n fijne dag samen hadden, en ik snap dat het verwarrend is dat ze daarna zei dat ze niet klaar is voor een relatie, zeker als jullie elkaar duidelijk leuk vinden.

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom iemand dat zegt, ook al zijn de gevoelens er wel. Misschien wil ze eerst aan zichzelf werken of zit ze met dingen in haar hoofd waar ze nog geen ruimte voor een relatie bij voelt.

Het kan ook dat het haar allemaal wat te snel ging of dat ze eerdere ervaringen heeft gehad waardoor ze nu voorzichtig is. Soms weten mensen nog niet goed hoe ze iemand leuk vinden, of ze willen gewoon geen druk voelen van een officiële relatie.

Wat het ook is, het zegt niet per se iets negatiefs over jou. Probeer haar tempo te respecteren en laat merken dat je er voor haar bent, zonder haar te pushen. Soms heeft iets gewoon wat tijd nodig.

xx liefs Wolf 🐺