Vraag

ze reageert niet meer op insta

  • 28 September 2020
  • 18 reacties
  • 275 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik heb zaterdagavond een DM gestuurd naar een collega van de Jumbo. We hebben gezellig gekletst en zondag ochtend ook nog ff. Nu reageert ze niet meer maar is wel online op insta, wat nu?

 


18 reacties

Hey ictbeheerder,

Gek, dat ze niet meer reageert

Ik denk alleen niet dat je je gelijk heel veel zorgen moet maken. Iedereen kan eigen redenen hebben waarom die nu niet reageert en dat ligt niet gelijk aan jou. Ik zou het nu ff links laten liggen en een paar dagen afwachten. En als dan niet reageert zou je haar nog een keer een DM kunnen sturen.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Xx butterfly

Laten gaan. Zo erg is het allemaal niet. Je bent niet haar nummer 1 prioriteit van de wereld, shocker, gewoon lekker wachten tot ze wel reageert. Als ze helemaal niet meer reageert, weet je dat je je tijd en aandacht beter in iets of iemand anders kan stoppen 

Hey simple me, dank voor je reactie. Denk ook dat ze het bijvoorbeeld druk kan hebben oid. Ik laat het maar gewoon gaan en spreek haar misschien wel als ze weer moet werken.

Laten gaan. Zo erg is het allemaal niet. Je bent niet haar nummer 1 prioriteit van de wereld, shocker, gewoon lekker wachten tot ze wel reageert. Als ze helemaal niet meer reageert, weet je dat je je tijd en aandacht beter in iets of iemand anders kan stoppen 

Ja denk dat dit de beste optie is, dankje.

Hey ictbeheerder,

Gek, dat ze niet meer reageert

Ik denk alleen niet dat je je gelijk heel veel zorgen moet maken. Iedereen kan eigen redenen hebben waarom die nu niet reageert en dat ligt niet gelijk aan jou. Ik zou het nu ff links laten liggen en een paar dagen afwachten. En als dan niet reageert zou je haar nog een keer een DM kunnen sturen.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Xx butterfly

Maar ze heeft bijvoorbeeld nu wel weer gereageerd, moet ik ook dagelijks met haar DMen of moet ik er soms een dag tussen laten?

Reputatie 3
Badge +4

Misschien heeft ze even geen zin in Instagram gesprekken, (heb ik ook weleens). Dan kan je beter afwachten dan allemaal vraagtekens en extra berichtjes sturen, het antwoord komt vanzelf.

Hey @ictbeheerder ,

Ik denk niet dat jullie elke dag hoeven te DMen hoor. Een dag overslaan is ook prima en is gezonder voor jullie relatie. Het laat namelijk zien dat je niet afhankelijk van haar bent of alleen maar gesprekken wilt voeren online, naast dat je haar in de supermarkt zit

Je kan er ook weleens een week tussen laten. Als zij daar moeilijk over gaat doen, is ze het niet waard om jouw tijd en aandacht te hebben. Want dan gaat het niet meer alleen over de leuke kant, maar is het meer een soort vorm van aandacht vragen.

Groetjes,

Simply Me

Hey @ictbeheerder ,

Ik denk niet dat jullie elke dag hoeven te DMen hoor. Een dag overslaan is ook prima en is gezonder voor jullie relatie. Het laat namelijk zien dat je niet afhankelijk van haar bent of alleen maar gesprekken wilt voeren online, naast dat je haar in de supermarkt zit

Je kan er ook weleens een week tussen laten. Als zij daar moeilijk over gaat doen, is ze het niet waard om jouw tijd en aandacht te hebben. Want dan gaat het niet meer alleen over de leuke kant, maar is het meer een soort vorm van aandacht vragen.

Groetjes,

Simply Me

Dus het is eigenlijk slim om een keer af te spreken?

Hey,

 Ja dat lijkt me zeker een goed idee! Dan kan je namelijk meer tot echt komen. Je leert elkaar beter en anders kennen. Dat zal zeker ten goede zijn voor jullie relatie!

Dus ga lekker met elkaar wat leuks doen.

Veel plezier,

Xx Simply Me

Hey,

 Ja dat lijkt me zeker een goed idee! Dan kan je namelijk meer tot echt komen. Je leert elkaar beter en anders kennen. Dat zal zeker ten goede zijn voor jullie relatie!

Dus ga lekker met elkaar wat leuks doen.

Veel plezier,

Xx Simply Me

Heb je een voorbeeld wat? Is het leuk om voor te stellen een keer McDonald's te pakken of eerder naar de bios?

Of moet ik vragen of het haar leuk lijkt om een keer iets te doen samen?

Ik zou eerst een keer bij de Mac ofzo afspreken en daarna bijvoorbeeld naar het strand of gewoon rondje lopen of shoppen, als je dat al vertrouwd genoeg vind.

En daarna samen naar de bios. Want ik vind dat toch een stukje dieper contact,omdat je dan weer een hele andere beleving hebt.

De eerste keer afspreken zou ik gewoon op een neutrale plek dient, dus niet bij jou of haar thuis. Dan kan je eerst kijken of het wat is en heb je geen emoties of gevoelens die gebonden zijn aan een plaats. Dan kunnen jullie er allebei neutraal in.

Of een rondje skeeleren ofzo,  k weet natuurlijk niet wat jullie leuk vinden.

En een volgende keer kan je thuis een filmpje pakken of wat bakken of gwn iets leuks doen wat jullie allebei leuk vinden.

Heb je hier wat aan?

Ik zou eerst een keer bij de Mac ofzo afspreken en daarna bijvoorbeeld naar het strand of gewoon rondje lopen of shoppen, als je dat al vertrouwd genoeg vind.

En daarna samen naar de bios. Want ik vind dat toch een stukje dieper contact,omdat je dan weer een hele andere beleving hebt.

De eerste keer afspreken zou ik gewoon op een neutrale plek dient, dus niet bij jou of haar thuis. Dan kan je eerst kijken of het wat is en heb je geen emoties of gevoelens die gebonden zijn aan een plaats. Dan kunnen jullie er allebei neutraal in.

Of een rondje skeeleren ofzo,  k weet natuurlijk niet wat jullie leuk vinden.

En een volgende keer kan je thuis een filmpje pakken of wat bakken of gwn iets leuks doen wat jullie allebei leuk vinden.

Heb je hier wat aan?

Jazeker dankjewel

Top, laat maar weten of het is gelukt en hoe het was!

Veel plezier met je collega!

Xx Simply Me

Top, laat maar weten of het is gelukt en hoe het was!

Veel plezier met je collega!

Xx Simply Me

Ik heb gezegt 'Jij was toch afgelopen zondag bij de Mac? Miss Keertje leuk om maccie te pakken?' Ze heeft gereageerd met, 'mmm sorry dat is niet helemaal mn ding'. Hoe kan ik dan een keer afspreken? of nog ff afwachten. Hebben wel gewoon het gesprek voort gezet.

Goed dat je het al geprobeerd hebt!

Ik zou dan vragen wat ze wel leuk vind en of ze dan zin/tijd heeft om een keer met jou af te spreken.

Of je maakt het iets neutraler en dan zeg je zullen we een keer na werk ff een drankje pakken?

Maar ik zou eerst met dat bovenste beginnen. Als je eerst niet er uit kan komen wat jullie kunnen doen, zou ik gewoon beginnen met de vraag of je kunnen afspreken.

Succes

Xx Simply Me

Goed dat je het al geprobeerd hebt!

Ik zou dan vragen wat ze wel leuk vind en of ze dan zin/tijd heeft om een keer met jou af te spreken.

Of je maakt het iets neutraler en dan zeg je zullen we een keer na werk ff een drankje pakken?

Maar ik zou eerst met dat bovenste beginnen. Als je eerst niet er uit kan komen wat jullie kunnen doen, zou ik gewoon beginnen met de vraag of je kunnen afspreken.

Succes

Xx Simply Me

Oke, ik laat het nu ff rusten en vraag het een deze dagen wel een keer. Vandaag ff een DM loos dagje😂

Badge +1

ik zeg 1 ding, bel haar of als je haar tegen komt, spreek dan af

Reageer