Vraag

Ze negeert me ( wat wil ze ermee bereiken ? )


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een meisje in mijn klas en daar heb ik wel een oogje op en wij zaten laast bij elkaar in de les en wij zaten elkaar een beetje te plagen enzo en toen moest zij naar haar vriendin toe en die zei ja jij bent echt op hem he waarop zij reageert ja dat zeg je het hele jaar al ! 🙂 en toen werd het weekend en hadden we dorpsfeest en ik had iets te veel gedronken waarop ik op haar ging afstappen en zei ik ben al sinds begin school jaar op je verliefd en bood haar een drankje aan. Toen werd het maandag en heb ik toegeven dat het ook zo was via Whatsapp en toen zei zij ja je bent een hele lieve jongen en wel wat meer maar meer niet. En toen was ik best verdrietig want ik dacht serieus dat ze ook op mij was en toen werd het dinsdag en kregen we ruzie omdat ze had verteld tegen de hele klas wat er was gebeurt..
En ze vond het heel raar hoe ik die week deed vanwege dat ik was afgewezen keek ik haar niet aan want dat vond ik schamend .. en daar hebben we via Whatsapp over gehad en ik zou het niet meer doen maar toen heb ik ook gezegd dat het niet meer zal gebeurd omdat dat gevoel weg is

En nu negeert ze me


Wie kan me helpen ? Want ik vind haar echt leuk .

Ik denk dat ze hard to get speelt of heb ik het fout ?

12 reacties

Er zijn verschillende soorten meisjes weet je, je hebt alles gedaan wat je kon dus aan jouw zal het niet liggen. Aangezien ze bleef sturen via Whatsapp zal ze je echt een leuke jongen vinden. Misschien is ze er nog niet klaar voor of misschien zal ze het niet verwacht hebben. Praat erover met haar, een serieus gesprek zonder andere mensen bij of zonder mensen die jij en zij kennen in de buurt. Aangezien je het gezegd hebt terwijl je dronken was zal ze misschien denken dat het allemaal een grote grap was die je nu wil recht zetten. Stuur haar lieve berichtjes maar niet te slijmerig. Daarvan zal ze opknappen. Ik kan je wel niks beloven want zoals ik al zei zijn er verschillende soorten meisjes. Deze tips zijn toch wat veralgemeend maar ik raad je echt af dat je haar blijft sturen dat je op haar bent en haar vooral niet stalken. Dat vind echt geen enkel meisje leuk.

Ik hoop dat je er iets aan had en laat zeker nog iets weten.
Liefs Leni
Als eerste dankjewel voor je reactie ! 🙂

Ik was het wel zat om elke keer als eerste moeten beginnen met een gesprekje op Whatsapp ik heb ook geen idee waar ik het zal over moeten hebben dat vind ik erg lastig en nu wil ik met haar in het echt erover praten maar dat kan ook niet zo snel omdat onze roosters niet helemaal het zelfde zijn.. en aangezien ik dat alleen met haar wil doen kan dat ook niet in de pauze want dan staat ze bij een groep of 20 ..

En ze blijft me negeren alsof ik niet bestaat..
Trek je daar niets van aan. Sommige meisjes zijn het niet waard. Als je gewoon jezelf blijft dan komt alles weer goed. Het klinkt cliché maar het is echt zo. Mag ik vragen waar je op school zit?
Groningen man
Leuk!? Maar ik meen het, je moet dat niet persoonlijk nemen. Je vind wel iemand, dat beloof ik je! Als je wil kan je hier altijd in sturen of als je wil op sociale media. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb en m'n excuses voor de rare naam maar khad geen inspiratie?
Trek je daar niets van aan. Sommige meisjes zijn het niet waard. Als je gewoon jezelf blijft dan komt alles weer goed. Het klinkt cliché maar het is echt zo. Mag ik vragen waar je op school zit?
Hoezo maakt het uit waar 'ie op school zit? Anonimiteit moet gewaarborgd blijven hier.
Er zijn heel veel scholen in Groningen he
Badge +2
Beste gebruikers van ons forum, het lijkt alsof jullie nu off topic gaan. Blijf in je reacties bij de begin post. Zie forumregel 12.
Gr Sandra, De Kindertelefoon
Vandaag heeft ze me op begin van de dag geprobeerd te negeren tot we samen rekenen hadden en toen hadden we weer lol ..
Ik hoop dat dit een nieuw begin is
..
Dit is een heel goed teken! Ik ben blij voor je! Daardoor kan er een nieuwe start gezet worden.
Nog veel succes verder!

Groeten Zon ☀️
Oké vandaag ( Donderdag ) zocht ze veel contact met mij tijdens de lessen maar als ik op snapchat een leuke snap stuur naar haar of ik snap haar persoonlijk gaat ze er heel traag over doen zoals vandaag stuurde ik een snap over dat ik kampioen werd met de voetbal club en ik stuurde dat ook naar haar zag ik dat ze in de klas veel op snapchat zat maar ze opende na 7 uur ofzo pas mijn snap bericht ...

Wie kan me helpen?
Je moet je daar niet te veel zorgen om maken. Niet iedereen kijkt veel op snap je weet immers niet waar ze keek miss wel een andere app. En dat ze veel contact maakt is goed maak een keer een soepele move. Geef haar een complimentje dat vinden meisjes leuk. Over bijv wat ze aan heeft, haar haar, of dat haar make up erg mooi zit vandaag verzin wat leuks. Als ik wil dat iemand op mijn snaps reageert maak ik het iets persoonlijker. En ik weet niet of ze veel streaks heeft op snap maar als ze dat heeft opend ze misschien gewoon niet alles omdat dat veel tijd kost dat doe ik soms ook gewoon niet. Succes!

Reageer