Skip to main content

Hallo, ik ben een jongen 15 jaar oud en vind al jaren een meisje leuk. Ik was al een tijdje vrienden enzo en ik ging met een andere vriend wel is mee naar haar hockey training. Vorige vrijdag stond ik voor het eerst na school met haar alleen bij de kluisjes. Ik heb de ballen genomen en gevraad of ze een keertje wilde afspreken en serie kijken enzo. Na vond ze goed enzo en al met al kwam er op neer we hebben nog contact. Vandaag vroeg ik haar zou je nog morgen kunnen afspreken? Via app. Ik ken haar al een tijdje en weet dat ze heeeel vaak op het hockey veld is enzo en vaak met dr vriendinnen is. Ze zei sorry ben erg druk morgen. Ik vroeg een beetje door wanneer ze wel zou kunnen in de zin van een grapje. Al met al kwam het er op neer ze weet gewoon nooit wanneer ze echt kan. Dat vond ik eigenlijk best kut want het is dus heel moeilijk om een goede datum af te spreken. Ik eindigde het gesprek met naja, als je ooit tijd hebt en zin om te afspreken mag je altijd een appje sturen. Maar hoe pak ik dit nou aan? Ze kan dus zo weinig.

Groetjes.

Hey,

Ik denk dat ze probeert te hinten dat ze het eigenlijk niet zo ziet zitten. Als ze echt geïnteresseerd was had ze wel tijd gemaakt. Denk dat het dus beter is als je probeert haar te vergeten.


Heyy

Ben het eens met reme4. Als het voor haar ook serieus was zou ze sneller tijd maken, zelfs als ze afgesproken had met vriendinnen. Vaak als mensen geen zin hebben doen ze een beetje vaag. Misschien moet je proberen aanvaarden dat het niks wordt. Sorry…

groetjs


Reageer