ze heeft gezien wat ik met haar wou doen!

  • 15 May 2020
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

Badge

joejoe, ik ben een jongen van 14,5 jaar oud en verliefd op een meisje waarvan ik heel zeker ben dat ze ook op mij is en tijdens corona bellen en chatten we dan via discord (dat is iets waar je mee kan bellen en chatten) en in discord zat ik een keer in een groep met haar en toen zag ik dat ze offline was dus toen deed ik puur voor de lol omdat het kan een command (een bot kan daarop reageren met een bepaalde reactie zoals bijv een gif of plaatje) en toen deed ik /kiss (en dan de naam van dat meisje) en dan komt er een anime-filmpje van een jongen die een meisje zoent met de tekst erboven '(ik) is kissing (dat meisje)’ . dit deed ik puur voor de lol en daarna delete ik het gelijk weer want ik wou niet dat zij nog wist dat ik ook gevoelens voor haar had omdat ik dat pas na corona wil zeggen. maar nu was ze dus toch net online gekomen net nadat ik die filmpje stuurde en nu vraagt ze om een verklaring! maar ik wil liever pas na corona haar bekend maken… en ik weet dus wel van haar dat zei op mij is (zij weet dat niet van mij)

pls help!! wat moet ik zeggen?!?


5 reacties

Hoii,

Awhh dat is wel vervelend dat ze er zo is achter gekomen. Persoonlijk ben ik nog nooit in zo’n situatie geweest maar denk dat het het beste is om haar te vertellen wat je voor haar voelt. En uit te leggen dat je dit liever na deze rot periode had gedaan, maar je niet het gevoel wilt geven dat je haar aan het lijntje houd. Je kan haar bvb ook vragen of ze het nog even voor zichzelf wilt houden ipv iedereen het te vertellen. Dan kan je na deze corona periode altijd nog terug komen op je woorden. Ik hoop dat het allemaal goed komt!

 

xxx

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

Badge

joejoe, ik ben een jongen van 14,5 jaar oud en verliefd op een meisje waarvan ik heel zeker ben dat ze ook op mij is en tijdens corona bellen en chatten we dan via discord (dat is iets waar je mee kan bellen en chatten) en in discord zat ik een keer in een groep met haar en toen zag ik dat ze offline was dus toen deed ik puur voor de lol omdat het kan een command (een bot kan daarop reageren met een bepaalde reactie zoals bijv een gif of plaatje) en toen deed ik /kiss (en dan de naam van dat meisje) en dan komt er een anime-filmpje van een jongen die een meisje zoent met de tekst erboven '(ik) is kissing (dat meisje)’ . dit deed ik puur voor de lol en daarna delete ik het gelijk weer want ik wou niet dat zij nog wist dat ik ook gevoelens voor haar had omdat ik dat pas na corona wil zeggen. maar nu was ze dus toch net online gekomen net nadat ik die filmpje stuurde en nu vraagt ze om een verklaring! maar ik wil liever pas na corona haar bekend maken… en ik weet dus wel van haar dat zei op mij is (zij weet dat niet van mij)

pls help!! wat moet ik zeggen?!?

 

dit hierboven is wat ik eerder in een bericht al op deze site heb gezet en nu zijn we al wat verder in tijd en heb ik dit gestuurd: 

Ik voel wat voor je maar had dat liever na die corona tijd en 1,5 meter regel gezegd, maar ik wil je ook niet een soort van gevoel geven dat ik je aan het lijntje houd vanwege die kisses van mij in Lauren's Friends server bijvoorbeeld, dat was btw gwn voor de lol maar wist niet dat jij ze zag. En ik vind het geheimhouden niet fijn dus vertel ik het nu gewoon maar. Ik weet niet hoe jij dit ziet en wat je van mij vindt maar ik zou er als je het fijner vind ook gewoon later op terug kunnen komen als corona voorbij is (of je reject me nu gwn, kan ook natuurlijk...) Nath -xx

 

Topic verplaatst door De Kindertelefoon, voor de overzichtelijkheid. (regel 14: plaats je bericht maar 1 x)

Badge

zeg dat je het pas na corona wil vertellen? Meisjes kunnen daar wel op wachte

Hey,

Het duurt nog minstens 1 jaar voor de anderhalvemeterregel weg zal gaan dus ik zou het haar gewoon nu zeggen. Je kunt misschien vragen of ze een keertje wilt afspreken en dan kun je het haar dan vertellen.

Badge

Ja misschien als we weer naar school mogen. Want dan kan je even alleen met haar praten, of het haar erg laten merken, en als ze dan ook iets terug laat merken het haar vragen of haar gwn meteen kussen. (Liever niet letterlijk op schooL)

Reageer