Vraag

ze accepteert volgverzoek niet

  • 26 April 2020
  • 5 reacties
  • 808 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,  ik vind dus een meisje leuk die ook bij de ah werkt, ik heb zon vermoede dat ze mij ook wel ziet zitten.

dus ik dacht, ik stuur haar via insta een volgverzoek…. Maar het balkje van volgen staat nogsteeds op aangevraagd.

het kan natuurlijk zijn dat ze niet of niet meer zo veel op insta zit, maar haar profielfoto is nog niet zo oud, dus ze is een tijd geleden sws nog actief geweest.

of zou het kunnen zijn dat ze het nog niet durft te accepteren of weet ik wat.

help me alsjeblieft

groeten M


5 reacties

Hey M

 

Het is lastig te voorspellen waarom dit meisje jouw volgverzoek niet accepteert. Persoonlijk spendeer ik ook niet veel tijd aan Instagram, en kan het soms wel tot twee maanden duren voordat ik een volgverzoek accepteer. 

 

Ik stel voor dat je vooral in real life contact probeert te maken met dit meisje. Op die manier kunnen jullie elkaar goed leren kennen. Instagram is tenslotte maar Instagram; elkaar leren kennen in een gesprek kan snel tot meer leiden. 

 

Gr. Kenshin

Hoi @Kenshin, je snap ik, maar ze heeft hem afgewezen..

Dus nu weet ik het helemaal niet meer

Wat jammer dat ze je volgverzoek heeft afgewezen :neutral_face:  Ik kan me voorstellen dat je hier je schouders wat door laat hangen. Denk je haar alsnog te durven aanspreken? Wie weet ziet ze op die manier in hoe leuk je bent. 

 

Gr. Kenshin

@Kenshin , ik weet het niet, het is zegmaar ook niet dat we elkaar echt ooit zien buiten het werk, en nu heb ik echt het gevoel van dar ze me raar ofzo gaat vinde, snap je

Misschien dat je haar voor nu even wat ruimte kan geven, zodat je haar over enkele weken weer wat vaker kan benaderen voor een casual gesprekje. 

 

Gr. Kenshin

Reageer