Vraag

zal ik ooit nog de prinses op het witte paard tegen komen

  • 22 December 2020
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen ik zit qua relatie best wel een beetje in de knoop. Veel meiden zouden verwachten dat ik op jongens val. Helaas dikke pech voor hun ik val echt op meisjes. Ik heb 1 keer tot nu toe een relatie met een meisje gehad het was niet echt een spannende relatie. We hebben elkaar alleen in bikini gezien dat was het enigste bloot. Maar nu ben ik al weer een paar maanden vrijgezel maar ik merk dat ik gewoon te veel eisend ben. Dit zijn mijn eisen gewoon

 

- bril dragend

- houdt van witte triangel bikini's

- heeft een uitpuilende navel

- moet echt net zo schattig karakter heb als mij

- blond haar

- heeft net zoals mij een hekel aan auto's 

Ik heb wel eens gedroomd hoe ik een bruiloft zou willen soms gewoon. Echt trouwen op zo tropisch eiland en dan onze trouw kostuums een witte bikini. Alleen zoek ik gewoon de juiste prinses nog steeds op het witte paard. Ik weet ik ben nog maar 14 maar toch mijn zusje van 7 is ook net uit de kast gekomen. Ze begon echt tegen me te huilen met van Tessa ik vindt jou lichaam zo sexy. Ik wil ook verkering met meisjes ik vindt jongens maar zweterig ik praat gelukkig niet echt kakkerig.

 

 


2 reacties

Je bent pas 14 dus ik zal me niet teveel zorgen maken als ik jou was.

Badge

Ik denk dat je je niet zo’n zorgen hoeft te maken, er zijn mensen die op hun 20ste pas voor het eerst verliefd worden. En wat is er mis met kakkerig praten, ikbedoel wat kan diegene er aan doen. Mensen die in Brabant wonen praten toch ook anders dan mensen in Friesland

Reageer