Skip to main content
Vraag

Zal ik het uitmaken?

• May 1, 2025
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii ik ben 12 jaar oud en zit in een relatie al ongeveer 1 jaar lang. In het begin waren we heel goed met elkaar maar laatste tijd doet hij wat droger en hebben we wat vaker ruzie. Ik weet niet of dit er gewoon bij hoort maar het stresst me uit want we hadden laatst nog een klein discussie en nu gaat hij droog doen omdat hij nogsteeds boos op me is. Zal ik het uitmaken??

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 3, 2025

Hee!!,Β 

Ik snap dat het moeilijk is, maar als het uitmaken het beste is denk je dan moet je dat doen. Als het je last bezorgd is dat natuurlijk niet fijn, hopelijk komt het goed. Laat weten hoe het is gegaan!! Succes!! (Je kunt ook erover met hem praten dat het vaker fout en droog doen enz.)Β 

liefssssΒ 

• May 4, 2025

Dat wat Vinera zegt.

Een beetje moeite doen en doorgaan na een ruzie is wel normaal maar als je je zo kut voelt. En je bent niet met hem getrouwd, je bent nog jong dus dumpen die eikelΒ 

• May 4, 2025

Dat je een keer ruzie hebt is niet erg maar als het vaker gebeurt is er wel iets aan de hand lijkt me.

Praat er met hem over en als hij raar blijft doen, gewoon dumpen. Je bent nog heel erg jong en er zijn genoeg andere leuke jongens.