word niet beter

  • 27 June 2022
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Badge

Heyy allemaal,

ik wilde weer even een topic schrijven, omdat ik hoop dat iemand dit leest en misschien een gesprek wil aan gaan of zo iets.

Het gaat helemaal niet meer goed. Het ging nadat ik een week ziek was telkens weer een heel klein beetje beter. Er zaten nog steeds vervelende dagen tussen maar het viel mee. Sinds een paar dagen voel ik me weer heel erg slecht, want er worden gewoon lelijke foto’s van mij verspreid door een vriendin naar andere vriendinnen. Ik vind dat echt niet oké en ik heb dat tegen haar gezegd maar ze heeft er maar 1 verwijderd en ze heeft er nog veel meer. Ik weet dat ze er niet mee gaat stoppen, omdat ze dit altijd al heeft gedaan maar het word nu steeds erger. Door wat zij doet word ik weer mega onzeker en word ik boos op mezelf door me uiterlijk. Ik neem bijna elke dag onnodig paracetamol en dan ook meerdere en ik kras mezelf nog steeds en het doet niet eens pijn meer.  Ook vind ik misschien iemand leuk maar ik heb nog nooit iets van een relatie gehad of iemand leuk gevonden dus ik weet niet hoe ik weet of ik iemand leuk vind. Dus zou iemand mij daarover tips kunnen geven, want het klinkt misschien stom maar ik vind het echt heel lastig om zoiets te voelen en er mee om te gaan.

dus kan iemand mij alsjeblieft tips geven tegen woede en relaties of gewoon een gesprek met me voeren? Alvast bedankt.

groetjes, Anoniem.


5 reacties

ik vind het heel lastig om te weten wat jij nou eigenlijk wil? leg is uit

Badge

ik vind het heel lastig om te weten wat jij nou eigenlijk wil? leg is uit

Heyy, 

sorry voor de onduidelijkheid, maar ik weet het zelf ook niet zo goed eigenlijk. Het is ook heel veel door elkaar, maar ik zou eigenlijk gewoon tips willen voor wat ik moet doen als ik mezelf pijn wil doen en voor de rest misschien iemand die ook moeite heeft gehad ofzo met het hebben van een relatie. 
Groetjes, Anoniem.

Badge

Wat mij  hielp op momenten dat ik mezelf wilde beschadigen was om afleiding te zoeken of het steeds iets langer uit te stellen. Dus echt heel bewust iets anders gaan doen. In de onderstaande link staan veel alternatieven voor zelfbeschadiging, misschien staat er eentje bij die jou kan helpen.

 https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://zelfbeschadiging.nl/wp-content/uploads/2016/07/Alternatieven-voor-zelfbeschadiging-1.pdf&ved=2ahUKEwjI6ejBtNj4AhWw8rsIHZJfC-EQFnoECA0QBg&usg=AOvVaw3Wabw7-ROP9zveSs7X6C3X

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniemm_x ,

 

fijn dat je al een goede reactie hebt gehad met tips! Ook ben je altijd welkom om eens met De Kindertelefoon te bellen of te chatten, dat kan elke dag tussen 11:00 en 21:00 uur.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Hii

ik snap dat dit heel lastig is en dat je je erg naar voelt. Dat je vriendinnen dat rond sturen kan echt niet, ga nog een keer anders met ze praten en als ze dan niet stoppen naar je ouders gaan en eventueel in het ergste geval naar de politie.

 

en over krassen enzo, het is heel moeilijk maar praat erover met je ouders en idd met de kindertelefoon, ook is het misschien handig om een keer te kijken of je misschien naar een psycholoog kan en die kan je misschien helpen. Als je merkt dat je zelfmoord neigingen enz. Krijgt zal ik 113 bellen, dat is de lijn waar je kan bellen over zelfmoord neigingen

 

je Vind ook iemand misschien leuk, wat ik zou doen is in het begin wat meer met die persoon praten en omgaan sta jullie een beetje vrienden worden. En als je dan het zelfvertrouwen het het vertellen.(de truc die werkt is vaak ik vind je leuk maar ik wil de vriendschap niet verpesten) en wie weet heb je straks een relatie :)

hopelijk voel je je snel weer wat beter

 

XX Megan:)

Reageer