Vraag

word ik gebruikt ??

  • 21 April 2024
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

Heyy !! :3

Ik ben Fin, en ik ben 16 jaar oud. Ik zit momenteel in een relatie met een jongen uit mijn klas, maar het valt me op dat hij me eigenlijk alleen maar opzoekt als hij seks wilt.

Als ik vraag of hij iets wilt doen, (zoals gewoon bij mij thuis zitten of naar buiten ofzo) is hij altijd druk of is hij met zijn vrienden

Denken jullie dat hij me gebruikt, of denk ik er gewoon te veel over na en moet ik het gewoon laten ?? :]


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou er gewoon even goed op gaan letten en als het echt puur alleen is om seks te hebben kun je altijd aangifte doen. Ik zou het er met een vriend(in) goed over hebben en misschien kan zij je helpen? Ik hoop dat je het deelt als er meer nieuws is xx

Reputatie 7
Badge +5

Hii @Finley X3!

Een relatie hoort natuurlijk niet alleen maar te draaien om seks, maar vooral om het samen zijn, leuk dingen met elkaar doen en het meest belangrijke van elkaar houden. Het kan natuurlijk gebeuren dat hij het druk heeft en even wat minder tijd heeft, maar dat mag geen standaard excuus zijn en dat lijkt het wel te worden want hij kan dus wel met vrienden afspreken in die tijd en blijkbaar kan en wil hij wel ineens bij je komen als het op seks aankomt dus dat vind ik wel raar..

Hoe voel je je er zelf nu bij en ben je nog wel gelukkig met de relatie? Want als je niet meer gelukkig bent en als je twijfels bij hem hebt zal ik het vooral wel uitmaken. Kan je er misschien met een vriend/vriendin over praten?

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 6
Badge +1

Hai @Finley X3!!

Ik ben het wel eens met @Cool.cat29 .

Voor wat ik nu heb gelezen word je gebruikt.

En het is ook best vervelend denk ik.

Misschien kan je er met een goede vriend/vriendin over praten!!

Badge

Hii @Finley X3!

Een relatie hoort natuurlijk niet alleen maar te draaien om seks, maar vooral om het samen zijn, leuk dingen met elkaar doen en het meest belangrijke van elkaar houden. Het kan natuurlijk gebeuren dat hij het druk heeft en even wat minder tijd heeft, maar dat mag geen standaard excuus zijn en dat lijkt het wel te worden want hij kan dus wel met vrienden afspreken in die tijd en blijkbaar kan en wil hij wel ineens bij je komen als het op seks aankomt dus dat vind ik wel raar..

Hoe voel je je er zelf nu bij en ben je nog wel gelukkig met de relatie? Want als je niet meer gelukkig bent en als je twijfels bij hem hebt zal ik het vooral wel uitmaken. Kan je er misschien met een vriend/vriendin over praten?

Liefs van ItsJustMe <3

Hii !! :D 

Zelf ben ik nog wel gelukkig met hem, maar ik betwijfel meer of hij dat ook zo ziet, en ik wil hem verder niet tegenhouden om met zijn vrienden om te gaan ofzo …

 

Badge

Ik zou er gewoon even goed op gaan letten en als het echt puur alleen is om seks te hebben kun je altijd aangifte doen. Ik zou het er met een vriend(in) goed over hebben en misschien kan zij je helpen? Ik hoop dat je het deelt als er meer nieuws is xx

Hii !!! ^_^

Ik heb hem tot nu toe nog niet echt kunnen zien, aangezien hij een paar dagen weg is met 1 van zijn vriendinnen !! :3 maar als hij terug is wil ik wwl met hem praten 

Reageer