Skip to main content
Vraag

wilt hij me nog of niet?

• 5 februari 2025
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoii allemaal,

ik hem een maandje geleden een jongen ontmoet en we hebben ook al een keer afgesproken, nou zegt hij dat hij '’aan zichzelf moet werken'’ en heeft hij gezegd dat hij de komende tijd niet meer op mijn berichten gaan antwoorden, wat ik heel raar vind.

heeft iemand een idee of hij me nog leuk vind of niet?

xx anoniemlootje

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 316 reacties
  • 6 februari 2025

Hey!

op mijn acc kan je ook teruglezen dat ik zo’n zelfde soort ervaring heb gehad dus je bent niet de enigste en miss kan je daar ook iets mee.

Dit is vaak een excuus.. en als je deze vraag al moet stellen is het antwoord vaak voor de hand liggend helaas.. :(

Blijf goed voor jezelf zorgen xx

❤️

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 8 februari 2025

hoi hoi ​@Hello1 

ik heb gehoord van mijn neefje (hij is hele goede vrienden van die jongen) dat hij me nog wel wilt, maar pas over een tijdje als hij er klaar voor is, omdat hij het beste wilt voor mij.

het laatste wat ik van hem heb gehoord is dit : '’(mijn naam), mama is heel teleurgesteld en boos op mij, want ik had met haar dingen afgesproken wat betreft appen met jou die ik niet ben nagekomen. Daarom volgen er ook consequenties als ik die afspraken nog een keer niet na kom en daarom ga ik nu echt aan mezelf werken. En als ik nu niet aan mezelf ga werken dan blijf ik ook nog een keer zitten en dan moet ik naar de mavo en daar word ik nog ongelukkiger, dus ik moet nu echt veranderen. Dit is mijn laatste app en ik reageer ook niet meer op appjes van jou.'’ 

hij probeert het dus wel echt uit te leggen.

ook hebben we het hier al vaker over gehad, over dat dit moment ooit zou komen en dat het even lastig zou zijn, maar dat hij er wel helemaal kapot over zou zijn als ik naar een andere jongen zou gaan.

ik kan natuurlijk altijd wachten op hem en kijken of hij terugkomt, want ik hoef op het moment toch geen andere jongen. is dat misschien een goed idee?

heel erg bedankt voor je hulp in ieder geval!

xx anoniemlootje

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen