Vraag

wil ze seks?

  • 30 July 2022
  • 2 reacties
  • 256 Bekeken

Badge

Oke het zit dus zo ik heb een meisje in de klas waar ik welleens ondeugend mee kan doen ze slaat dan bijvoorbeeld op mijn kont dus dan doe ik dat terug dan is het helemaal lachen etc maar laatst waren we aan het gymen en toen ging ik op zon kast liggen met mn rug tegen de muur en toen ging ze tussen mn benen op mn linker been liggen en toen ging ze me weer een beetje uitdagen hand een beetje omhoog doen bij mijn been maar ik was dus super stijf op dat moment dus uiteindelijk pakte ik haar hand en drukte ik die tegen mijn lul aan en toen vond ze dat wel leuk en toen kwam ze iets omhoog en toen heb ik met mijn hand over haar kutje heen gestreeld gewoon een beweging en ze had haar broekje nog wel aan en onderbroek ook een paar daagjes later gingen we wat leuks doen en gingen we weer een soort stoeien en ze zat aan mijn borst dus ik deed het terug en zei ooh nu mag ik ook aan jouwn tieten zitten😜 en toen reageerde ze niet echt op een geile manier ofzo maar meer ah niet doen daarna vertelde ze me dat ze bog nooit had gevingerd of iets in de richting van sexxuelehandelingen heeft vericht dus nu is mijn vraag waarom wilt ze eerst wel dat ik haar kont tieten en kutje aanraak en raakt zij mijn lul aan en uiteindelijk denk ik niet maar weet het niet zeker


2 reacties

Misschien vindt ze je gewoon leuk en wil ze graag intiem met je zijn. Maar als je het wil weten zou ik het aan haar vragen.  

 

Reputatie 3
Badge +2

Ze geeft je idd wel heel gemixte signalen 

Misschien heeft ze zich bedacht ofzo

Je kan een keertje zorgen dat je alleen met d'r bent en dan flirten met haar of stoeien en dan in een knuffel gaan en kijken of ze wil zoenen ofzo. Mis wil ze dan verder of iets. Dan kan je het op die manier een beetje aanvoelen zonder metteen haar aan te raken op plekken waar haar gevoelens van 0 naar 100 van gaan.

Meisjes vinden het sws leuk als je heel rustig en lief ditsoort dingen gaat aanvoelen want dan voelen ze zich meer op hun gemak. (Bij mij iniedergeval)

Succes

Reageer