wil verkering maar weet niet hoe ik het moet vragen

  • 3 March 2022
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal

Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje. Allen ik durf haar geen verkeering te vragen en ik weet ook niet zeker of zij wel op mij is. Een paar maanden geleden moesten we wel samen aan een project werken op school en daar zat ze de héle tijd naar me te staren maar ja dat is al weer een paar maanden geleden. Ik wil heel graag verkeering met haar maar ik weet niet hoe ik het haar moet vragen. Ook ben ik bang dat als ik het vraag dat het als een lopend vuurtje door de klas heen gaat. En dat iedereen het binnen de kortste keren weet. Dat is bij al mijn vrienden uit mijn klas ook gebeurt. Dus hoe moet ik het vragen zonder dat iedereen het weet. Pls help me

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ga eerst gewoon met haar appen of snappen. Daarna kan je misschien een keertje vragen of ze zin heeft om af te spreken. Tijdens het afspreken kan je dan tegen haar zeggen dat je haar leuk vindt. Of je kan gelijk om verkering vragen. Als je dat eng vindt kan je het ook opschrijven en aan haar geven.

Reputatie 3
Badge +3

Kan ik dat het beste in de vakantie doen of gewoon als er school is en oja we zitten in de zelfde klas

Reputatie 5
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

Heyy!  Oke dus aks je wilt vragen voor verkering  breng haar naar een plek waar niemand jullie kan zien en kan horen en dan vraag haar uit!  Je kan het!

Groetjes en liefs Rowena xxx

Reageer