Wil mijn ex terug

  • 23 February 2021
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Badge

Hoi! Een tijdje terug heb ik het uitgemaakt met mijn vriendin omdat ze vreemdging.

Daar heb ik nu enorme spijt van, omdat ik nu geen vriendin kan krijgen.

Hebben jullie een manier om haar terug te winnen? Want ik mis haar toch steeds meer nu in deze tijd en juist nu verlang ik naar een vriendin.

Want ik weet niet zeker of ze een vriendje heeft nu want wat ik eigenlijk wil is weer proberen verkering te krijgen.

Hebben jullie tips?

Alvast bedankt voor het reageren!

Groetjes,

Anoniem4002


3 reacties

Hee,

Een tijdje terug heb je het uitgemaakt, nu heb je spijt en wil je haar weer terug.

Het komt een beetje over op mij als dat je graag een vriendin wilt, maar je kunt er kunt geen vriendin krijgen en wilt haar daarom terug. De vraag is, wil je echt haar terug of wil je gewoon graag een vriendin?

Je geeft aan juist in deze tijd erg te verlangen naar een vriendin, maar je hebt het ook niet voor niks uitgemaakt met die vriendin. Wil je haar dan echt terug? En als jullie weer een relatie hebben, wat kunnen jullie dan veranderen om het nu wel stand te laten houden?

Als je het wilt, dan kun je het het beste gewoon vragen of ze weer verkering wil. En misschien kun je eens vragen aan anderen die dat meisje kennen of zij verkering heeft of bijvoorbeeld haar socials checken.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 5
Badge +6

Vragen, de simpelste optie, als ze jou nog leuk vindt en je weet het zeker, is het makkelijk...als jij haar hebt verlaten is ze vast opgeschoten, en gaat dan hard to get doen...

Badge

@Simply Me Bedankt voor de tip @Flopflop14 

 

Reageer