Een tijdje geleden had ik een post gemaakt over een meisje die ik wou uitvragen bij een van twee concerten waar wij allebei heen gingen. Allebei die concerten zijn er geweest, maar bij ze allebei heb ik haar niet kunnen uitvragen. Bij het eerste concert was zij ziek en bij de tweede concert was zij er wel, maar aan de andere kant van het stadion en kwam ze veel later dan ik binnen en ik wou niet uit mijn stoel voordat het concert begon. En na het concert ghosten zij mij tot een uur later. Vlgm vind zij mij leuk wij hebben de gouden hart op snap en een 54 dagen streak en ze stuurt mij zoveel selfies en fotos. En ik weet zeker dat ze bedoeld zijn voor mij en niet alleen maar worden gestuurd naar anderen. Ik heb een theorie dat ik niet met haar mag afspreken want haar moeder (waar ik nooit mee heb gesproken) vertrouwt mij niet, zij woont ook nog in een andere stad die niet te ver ligt van mij. Welke stap zou ik nu kunnen zetten?
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Het klinkt alsof je echt iets voor haar voelt en dat ze jou ook leuk vindt. Misschien is het handig om nu een beetje directer te zijn. Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen:
"Hey, we hebben zo vaak contact en ik vind het echt leuk om met je te praten. Zou je het leuk vinden om een keer af te spreken? Het lijkt me gezellig om elkaar beter te leren kennen."
Zo geef je haar de kans om eerlijk te reageren, en als ze positief is, kun je samen plannen maken. Zo niet, dan weet je in ieder geval waar je staat.
Gewoon doen, je hebt niks te verliezen!
Groetjessss
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.