Skip to main content

Yo iedereen,

Dit is een soort update op een verhaal dat ik eerder heb gepost maar dat niet heel veel aandacht kreeg dus ik zal het nog een keer uitleggen: er zit/zat een jongen op mijn school die ik wel leuk vond en vrienden mee wou worden. Ik ken hem al een tijdje en hij is heel aardig en zij laatst op tik tok dat hij ook op jongens valt dus dat komt ook goed uit voor mij en ik dacht dat hij het misschien ook leuk zou vinden alleen ik was verwisseld van locatie wat het moeilijk maakte. Ik had toen op allerlei manieren geprobeerd om met hem in contact te komen maar van al die keren is het maar 1 keer gelukt toen ik naar zijn locatie toe ging om hem te vragen of hij weet waar mijn vrienden zijn maar dat ging snel voorbij omdat hij met een vriend(in) was. Er was ook een schoolfeest een tijd geleden waar hij niet is komen opdagen waar ik erg van baalde en na die ene interactie heb ik hem niet meer gezien toen ik naar de andere locatie moest. Die tijd was best spannend voor mij en door al die mislukte pogingen en het feit dat ik naar een andere school ga dacht ik dat ik misschien moest opgeven maar ik vind hem zo leuk en ik kon niet stoppen met verder uitzoeken of er nog een mogelijkheid was om hem te zien. Ik ben dus gaan bedenken hoe ik hem zou kunnen tegenkomen en ik heb met behulp van foto's van zijn zus op social media en door Google kunnen vinden waar hij woont. Ik werd hier wel blij van want nu zou ik hem in principe altijd hem kunnen vinden en het maakt het een stuk makkelijker om vrienden te worden. Ik weet alleen niet hoe ik hem precies kan tegenkomen, ik ga niet in de buurt van zijn huis staan want dan voelt hij zich waarschijnlijk onveilig. 

Hebben jullie tips hoe ik hem kan 

tegenkomen zonder dat hij weet dat ik weet waar hij woont? Ik heb zoveel gedaan om bij hem te komen en het mislukte allemaal maar ik geloof dat het deze keer kan lukken. Ik hoor graag jullie reacties!

Groetjes 

(btw is de manier hoe ik zijn huis heb gevonden legaal of heb ik hem indirect gedoxt)

Hey! 

Hoe je hem beschrijft lijkt hij wel een leuke lieve jongen! Bedoel je vrienden als in een relatie of vrienden als in gewoon echt enkel vrienden? 

Heb je contactgegevens? Want dan zou ik hem appen, ik zou niet ineens voor zijn huis staan dan kom je misschien een beetje 'stalkerig' over. 

Als je echt een relatie wilt met hem, zou ik eerst even vrienden zijn en kijken of hij ook interesse heeft in jou. 

Veel succes! 

Liefs 

Anoniem789 

Als je hem je vriendje (relatie) wil maken, zou je een brief kunnen sturen met zijn naam erop en dan eerst een paar brieven met 'groetjes, die ene jongen' en dan als je er klaar voor bent, een brief met erin dat je wilt afspreken bij een plek die hij ook kent en dan je naam in de brief verstoppen (hOi Lopen uIt eVen Eten kleuR) (OLIVER) (ik ken geen oliver, was een mooie naam die bij me op kwam)

Hey! 

Hoe je hem beschrijft lijkt hij wel een leuke lieve jongen! Bedoel je vrienden als in een relatie of vrienden als in gewoon echt enkel vrienden? 

Heb je contactgegevens? Want dan zou ik hem appen, ik zou niet ineens voor zijn huis staan dan kom je misschien een beetje 'stalkerig' over. 

Als je echt een relatie wilt met hem, zou ik eerst even vrienden zijn en kijken of hij ook interesse heeft in jou. 

Veel succes! 

Liefs 

Anoniem789 

Hoi @Anoniem789 

Ik wou eerst gewoon vrienden zijn. Hij heeft wel Tik tok waar ik hem zou kunnen appen maar ik weet het niet echt ik vind het een beetje apart als ik hem ga vragen om ergens te ontmoeten

Als je hem je vriendje (relatie) wil maken, zou je een brief kunnen sturen met zijn naam erop en dan eerst een paar brieven met 'groetjes, die ene jongen' en dan als je er klaar voor bent, een brief met erin dat je wilt afspreken bij een plek die hij ook kent en dan je naam in de brief verstoppen (hOi Lopen uIt eVen Eten kleuR) (OLIVER) (ik ken geen oliver, was een mooie naam die bij me op kwam)

Ik hoef niet per se een relatie en is het niet een beetje gênant als ik zomaar een brief naar hem gaat sturen hij weet dan waarschijnlijk in eerst instantie niet wie ik ben

Niet vervelend bedoeld hoor, maar dit komt wel stalkerig over. Ik zou hem gewoon laten gaan. Jullie gaan vanzelf uit elkaar groeien, relatie of geen relatie want jullie komen elkaar gewoon niet genoeg tegen

Maar dit is mijn mening 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer