wil een relatie


Badge +1

heyy 

ik zit ergens mee..

ik zoek de laatste tijd naar dating apps voor kinderen onder de 18 jaar..

ik vraag me af is dat niet raar voor iemand van 13 jaar? ik ben zelf 13 en wil graag iemand waar ik mee kan praten.. waar ik een relatie mee kan hebben.. ( ik ben een meisje ) en zoek een jongen.. ik heb al bij Yubo gezocht maar ik weet niet ofdat ik daar mensen kan vertrouwen, ik wil gewoon zo graag een relatie.. niemand vind me leuk.. ik voel alsof ik niks ben.. heeft iemand anders dit ook.. ik wil niet voor altijd single blijven..


12 reacties

Hallo walvisjee :)

Ben je op dit moment verliefd op een jongen?

-TheMightySlayer <3

Badge +1

kan iemand me helpen die hetzelfde probleem heeft?

Badge +1

Hallo walvisjee :)

Ben je op dit moment verliefd op een jongen?

-TheMightySlayer <3

nee maar wil wel iemand tegen komen :) 

Reputatie 1
Badge +4

Hallo walvisje ik ben ook 13 en heb hetzelfde probleem ...Reactie aangepast door de Kindertelefoon, overtreding regel 6 en 7

Hallo walvisjee

Ik denk dat je het gewoon moet afwachten tot je iemand tegen komt die je leuk vind.  Ik denk dat het best gevaarlijk kan zijn om als 13 jarig meisje op een dating site te zitten. Er zijn veel oude mannen (of misschien vrouwen) die zich voor doen als een jonger iemand en zo hopen dat ze seks kunnen hebben met jongere (vooral meiden). Uiteindelijk loop je vast wel eens iemand tegen het lijf. Ga misschien wat meer naar buiten, misschien kom je wel iemand tegen.

Ik hoop dat je er iets mee kan.

Groetjes,

Klavertjes444

Reputatie 1
Badge +4

heyy 

ik zit ergens mee..

ik zoek de laatste tijd naar dating apps voor kinderen onder de 18 jaar..

ik vraag me af is dat niet raar voor iemand van 13 jaar? ik ben zelf 13 en wil graag iemand waar ik mee kan praten.. waar ik een relatie mee kan hebben.. ( ik ben een meisje ) en zoek een jongen.. ik heb al bij Yubo gezocht maar ik weet niet ofdat ik daar mensen kan vertrouwen, ik wil gewoon zo graag een relatie.. niemand vind me leuk.. ik voel alsof ik niks ben.. heeft iemand anders dit ook.. ik wil niet voor altijd single blijven..

Hallo walvisje ik zelf heb het zelfde probleem Reactie aangepast door de Kindertelefoon, overtreding regel 6 en 7

Ps dit is misschien de 2 keer dat je dit leest mijn vorige reactie was aangepast 

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Het lijkt me niet verstandig om nu al op een datingsite te zitten. Ik had hetzelfde probleem, maar toen kwam ik iemand tegen uit een andere klas waar ik nu een relatie mee heb.

Je bent pas 13 dus je hebt nog een heel leven voor je.

Blijf gewoon sociaal en aardig tegen iedereen en uiteindelijk vind je wel iemand.

Groetjes,

Stoutje

Badge +1

Hallo,

Het lijkt me niet verstandig om nu al op een datingsite te zitten. Ik had hetzelfde probleem, maar toen kwam ik iemand tegen uit een andere klas waar ik nu een relatie mee heb.

Je bent pas 13 dus je hebt nog een heel leven voor je.

Blijf gewoon sociaal en aardig tegen iedereen en uiteindelijk vind je wel iemand.

Groetjes,

Stoutje

dankjewel voor je lieve reactie :) ik zal proberen iemand in het echt te ontmoeten x

 

xx walvisjee

Badge +1

Hallo walvisjee

Ik denk dat je het gewoon moet afwachten tot je iemand tegen komt die je leuk vind.  Ik denk dat het best gevaarlijk kan zijn om als 13 jarig meisje op een dating site te zitten. Er zijn veel oude mannen (of misschien vrouwen) die zich voor doen als een jonger iemand en zo hopen dat ze seks kunnen hebben met jongere (vooral meiden). Uiteindelijk loop je vast wel eens iemand tegen het lijf. Ga misschien wat meer naar buiten, misschien kom je wel iemand tegen.

Ik hoop dat je er iets mee kan.

Groetjes,

Klavertjes444

dankjewel voor je lieve reactie! ik zal proberen het op jou manier te doen, om iemand in het echt te ontmoeten :)

 

xx walvisjee

Badge +1

heyy 

ik zit ergens mee..

ik zoek de laatste tijd naar dating apps voor kinderen onder de 18 jaar..

ik vraag me af is dat niet raar voor iemand van 13 jaar? ik ben zelf 13 en wil graag iemand waar ik mee kan praten.. waar ik een relatie mee kan hebben.. ( ik ben een meisje ) en zoek een jongen.. ik heb al bij Yubo gezocht maar ik weet niet ofdat ik daar mensen kan vertrouwen, ik wil gewoon zo graag een relatie.. niemand vind me leuk.. ik voel alsof ik niks ben.. heeft iemand anders dit ook.. ik wil niet voor altijd single blijven..

Hallo walvisje ik zelf heb het zelfde probleem Reactie aangepast door de Kindertelefoon, overtreding regel 6 en 7

Ps dit is misschien de 2 keer dat je dit leest mijn vorige reactie was aangepast 

heyy dankjewel voor je reactie ik heb het net gezien! :) jammer dat je het ook hebt, ik weet zelf ook niet wat ik moet doen, hoe kom jij door deze situatie heen?

 

xx walvisjee

Reputatie 1
Badge +4

heyy 

ik zit ergens mee..

ik zoek de laatste tijd naar dating apps voor kinderen onder de 18 jaar..

ik vraag me af is dat niet raar voor iemand van 13 jaar? ik ben zelf 13 en wil graag iemand waar ik mee kan praten.. waar ik een relatie mee kan hebben.. ( ik ben een meisje ) en zoek een jongen.. ik heb al bij Yubo gezocht maar ik weet niet ofdat ik daar mensen kan vertrouwen, ik wil gewoon zo graag een relatie.. niemand vind me leuk.. ik voel alsof ik niks ben.. heeft iemand anders dit ook.. ik wil niet voor altijd single blijven..

Hallo walvisje ik zelf heb het zelfde probleem Reactie aangepast door de Kindertelefoon, overtreding regel 6 en 7

Ps dit is misschien de 2 keer dat je dit leest mijn vorige reactie was aangepast 

heyy dankjewel voor je reactie ik heb het net gezien! :) jammer dat je het ook hebt, ik weet zelf ook niet wat ik moet doen, hoe kom jij door deze situatie heen?

 

xx walvisjee

Als ik masturbeer dan fantaseer ik over mensen die ik mooi vind.

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey! Als je lang genoeg zoekt vind je wel iemand. Datingapps zou ik gewoon niet doen, misschien vind je een jongen in het echt heel leuk. Probeer dan contact te zoeken met hem! Veel succes

Reageer