Skip to main content

Oké wat het probleem is. Ik vidd sinds een paar maanden ongeveer 3 een meisje leuk. Waar ik later achter kan dat een vriend van mij waar ik altijd mee zit in tussenuren haar kende. Ze kwam dus een paar keer langs bij de tafel waar we zaten. Eerst was ik zenuwachtig maar nu niet meer. Op een gegeven moment kwam zij met een ander vriendin van haar bij ons zitten. We hebben toen met zijn alle het hele uur leuk gepraat en vooral ik en mijn crush (ze woont blijkbaar in de buurt). Sinds dien is ze een keer in de pauze mij een vriend van mij en ik komen zitten, ze komt soms in tussenuren even met ons praten en heeft een andere pauze ook met ons komen praten. Oh ja, ook heeft ze me een paar keer geroepen toen ik buiten was en ze me zag maar dat heb ik niet gehoord. Wat nu het probleem is is dat ik haar graag wil toevoegen op Snapchat maart k neit weet of dat raar overkomt. Ze staat in mijn snelle vrienden toevoegen dus het kan wel. Waar ik alleen een beetje bang voor is is of dat raar overkomt. Ik ken haar namelijk wel maar ook weer niet. We hebben nog nooit echt met zijn tweeën gepraat zonder mensen erbij. Dus is dat normaal als ik haar gewoon toevoeg? En wat moet ik zeggen als ze me toevoegt en ze zegt waarom stuur je vriendenverzoek.

bedankt!

doe het maakt niet uit doe het maar jullie krijgen dan meer contact.

groetjes valetijn

Gewoon doen! Is alleen maar leuk. 

Doe het

Ik duim voor je 

😉😉

Reageer