Vraag

wie wilt sex

  • 5 June 2021
  • 5 reacties
  • 325 Bekeken

Badge

Ik wil seks!


Dit topic is gesloten

5 reacties

Heyy

 

Als je hier contactgegevens wilt verwisselen zit je hier niet op de goede plek. Dat mag namelijk niet volgens de forumregels. 
 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

 

Hier staan alle forumregels.



Ook is je topic erg onduidelijk.. Je wilt dus seks?

Als je seks wilt moet je toch echt wachten tot je een vriendin hebt. Tot die tijd kan je wel masturberen. Als je masturberen saai vind kan je op het forum en op internet genoeg tips vinden om het leuker/lekkerder te maken. Misschien heb je iets aan dit topic hieronder.


Groetjes van mij.

Badge

Ik wil kijken wie er intresse toont dat zie ik wel

Ik wil kijken wie er intresse toont dat zie ik wel

Ah in dat geval overtreed je dus forumregel 7, zoals @NaamNietBekend al heeft gereageerd. Ik raad je aan om in je eigen omgeving een vriend(in) te zoeken.

Reputatie 6
Badge +3

@naam nietbekend en @ eenanoniemejongen1 hebben gelijk.

Forumregel 7 staat hierboven goed weergegeven en deze forumregel is serieus; bij twee overtredingen van deze regel  (7)wordt jouw account geblokkeerd.

Hou het Forum veilig en anoniem.

Ab W

EA games
It's in the ga-

Nevermind, daar gaat dit topic niet over.

 

Ik zou je net zoals de anderen niet aanraden om dit forum te misbruiken.
Daarnaast, waarom zou je met de eerste onbekende het bed in duiken?
Dat zegt misschien meer over je dan je zou hopen.

Als je dus seks met iemand wilt hebben moet je waarschijnlijk niet op internetfora zitten.
Hier heb je toevallig geluk, maar meestal zul je er meer jongens dan meiden vinden, waardoor je je kansen niet echt beter maakt.
Ga dus de (echte) wijde wereld in en ontmoet daar mensen, of ga meer doen met mensen uit je klas.
Als je al een oogje op iemand hebt is het makkelijk om daar mee te werken.
Sowieso moet je geduld hebben.

Gezien dit topic bestaat denk ik dat je zeker daar hard aan moet werken.