Skip to main content
Vraag

wie verschoont jouw luier

• November 27, 2025
  • 3 reacties
  • 265 Bekeken

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1

hoi alle maar ik ben benieuwt naar wie jullie luiers verschoont
1. Wie verschoont meestal je luier?  mij vriendin eigenlijk doet zij het altijd ben net nog geweest om te verschoonen
2. Hoe vaak helpt die persoon je met verschonen?  3x per dag
3. Voel je je comfortabel bij deze persoon?  je heel erg
4. Is het een vriend(in), familielid of iemand anders?  een vriendin
5. Hoe oud is de persoon die je luier verschoont?  1 jaar jonger
6. Heb je deze persoon zelf gekozen om te helpen?  ja soort van
7. Vind je het fijn dat iemand je luier verschoont, of liever niet?  ja heel erg fijn
8. Hoe lang doet deze persoon dit al voor je?  2 maanden
9. Hoe voelt het als iemand anders dan deze persoon je verschoont?  heel erg sad
10. Vertelt deze persoon je wat hij/zij gaat doen tijdens het verschonen?  ja altijd 
11. Is het verschonen meestal rustig en vertrouwd of soms spannend?  je het is heel rustig ze behandeld me als haar eigen kind en het is heel erg vertruowt
12. Gebruik je altijd dezelfde plek om verschoond te worden?  nee niet altijd maar wel altijd op het toilet
13. Wat maakt dat je je veilig voelt bij deze persoon?  
14. Vind je het lastig als iemand anders je luier verschoont?  ja
15. Zou je willen dat iemand anders je luier verschoont, of alleen deze persoon?  alleen deze persoon 

3 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 27, 2025

1. Wie verschoont meestal je luier?  Ik doe het meestal zelf of mijn zus en soms mama.
2. Hoe vaak helpt die persoon je met verschonen?  Meestal in de avond.
3. Voel je je comfortabel bij deze persoon?  Ja zowel mama als mijn zus voel ik me erg bij op mijn gemak.
4. Is het een vriend(in), familielid of iemand anders?  Familieleden 
5. Hoe oud is de persoon die je luier verschoont?  Mijn zus even oud mama 44 jaar
6. Heb je deze persoon zelf gekozen om te helpen?  Mama deed het al maar omdat mijn zus ook luiers draagt voor het bedplassen vonden wij het fijn om elkaar te helpen als we dat zelf.ook willen 
7. Vind je het fijn dat iemand je luier verschoont, of liever niet?  Ja is soms wel fijn
8. Hoe lang doet deze persoon dit al voor je?  Mijn moeder altijd al mijn zus sinds zij zelf ook draagt nu ongeveer een jaar (zij begon dit jaar in bed te plassen)
9. Hoe voelt het als iemand anders dan deze persoon je verschoont?  Niemand anders doet het.
10. Vertelt deze persoon je wat hij/zij gaat doen tijdens het verschonen?  ja soms maar soms praten we ook gewoon over de schooldag die we gehad hebben 
11. Is het verschonen meestal rustig en vertrouwd of soms spannend?  Ja altijd wel fijn erg rustig en vertrouwd en ik hoef me ook niet te schamen tegenover mijn zus of mama.
12. Gebruik je altijd dezelfde plek om verschoond te worden?  Ja meestal gewoon op bed of bij haar bed
13. Wat maakt dat je je veilig voelt bij deze persoon? Ik weet het niet... misschien voelt het makkelijker omdat zij ook weet hoe het voelt om een luier te dragen.
14. Vind je het lastig als iemand anders je luier verschoont?  Nee valt mee.
15. Zou je willen dat iemand anders je luier verschoont, of alleen deze persoon?  Liever geen andere mensen 

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 27, 2025

1. Wie verschoont meestal je luier?  mij vriendin of me moeder
2. Hoe vaak helpt die persoon je met verschonen?  Als ik thuis ben mijn moeder op school me vriendin 
3. Voel je je comfortabel bij deze persoon?  ja heel erg fijn dat ze het wel willen doen 
4. Is het een vriend(in), familielid of iemand anders?  een vriendin en me moeder
5. Hoe oud is de persoon die je luier verschoont?  Zelfde leeftijd en 24 jaar ouder
6. Heb je deze persoon zelf gekozen om te helpen?  Me moeder zei het zelf en me vriendin heeft zich aangeboden 
7. Vind je het fijn dat iemand je luier verschoont, of liever niet?  ja heel erg fijn want ik krijg ze niet zo goed aan 
8. Hoe lang doet deze persoon dit al voor je?  7 maanden
9. Hoe voelt het als iemand anders dan deze persoon je verschoont?  heel erg raar
10. Vertelt deze persoon je wat hij/zij gaat doen tijdens het verschonen?  ja altijd 
11. Is het verschonen meestal rustig en vertrouwd of soms spannend?  je het is heel rustig en fijn dat hij goed zit 
12. Gebruik je altijd dezelfde plek om verschoond te worden?  nee niet altijd nat op school is het op de wc en thuis is het meestal op bed of op de bank
13. Wat maakt dat je je veilig voelt bij deze persoon?  Omdat ze me vriendin is en me moeder is
14. Vind je het lastig als iemand anders je luier verschoont?  ja zeker 
15. Zou je willen dat iemand anders je luier verschoont, of alleen deze persoon?  alleen deze persoon  

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 1, 2025

1. Wie verschoont meestal je luier? Me moeder, leerkracht op school en andere 
2. Hoe vaak helpt die persoon je met verschonen?  2/3 x per dag 
3. Voel je je comfortabel bij deze persoon?  Gewoon
4. Is het een vriend(in), familielid of iemand anders?  
5. Hoe oud is de persoon die je luier verschoont?  
6. Heb je deze persoon zelf gekozen om te helpen?  Nee
7. Vind je het fijn dat iemand je luier verschoont, of liever niet?  ja
8. Hoe lang doet deze persoon dit al voor je?  Heel me leven
9. Hoe voelt het als iemand anders dan deze persoon je verschoont?  Fijn
10. Vertelt deze persoon je wat hij/zij gaat doen tijdens het verschonen?  Nee
11. Is het verschonen meestal rustig en vertrouwd of soms spannend?  Normaal denk ik
12. Gebruik je altijd dezelfde plek om verschoond te worden?  nee 
13. Wat maakt dat je je veilig voelt bij deze persoon?  
14. Vind je het lastig als iemand anders je luier verschoont?  Nee
15. Zou je willen dat iemand anders je luier verschoont, of alleen deze persoon?  Maakt mij niet zoveel uit