Skip to main content

Hey ik heb toen ik 9 was een paar maand een relatie gehad met een super lief meisje uit Noorwegen. Ik kwam op me zevende uit de kast dat ik op meisjes viel en toen in ik 9 was leer ik een meisje kennen via een game platform. We hadden zitten skypen en zij viel ook op meisjes zij ze daarna hebben we een keer videocall gedaan en toen sloeg de vonk over. Ik was echt stapel op haar verliefd en andersom ook toen hebben we maar met elkaar verkering genomen en dat voelde goed. Toen zij ze dat ze op vakantie 2 weken naar Nederland ging van het zomer en vroeg om me adres dus die had ik gegeven ik dacht die komt nooit bij ons op bezoek. Tot op een dag ik lekker lag te chillen met vriendinnen op het grasveldje net een beetje gezwommen daarna bruin bakken en er op eens een Mercedes taxi de straat in kwam rijden. Er stapte een meisje uit met ouders ik dacht eerst wie is dat tot ze in het Noors zij Tessa ben jij dat want ik had Noors geleerd van haar en zij Nederlands van mij ik kon me ogen niet geloven. Ik rende naar die taxi en we begonnen elkaar te zoenen ik was zo verliefd ze is meteen de volledige 2 weken bij mij gebleven. We hebben echt zulke mooie momenten gehad dat we zwommen en zo ik was stapel verliefd. Maar helaas is het ook daarna snel uitgegaan ze vondt de afstandsrelatie te ver we hebben gelukkig nog wel mega goed contact maar relatie denk ik nooit weer. 

Hoi Tessa,

Wat een mooi verhaal! Jammer dat het nu over is, maar wel begrijpelijk met zo’n afstand. Heb je een specifieke vraag of wilde je gewoon je verhaal kwijt en/of ervaringen van anderen horen?


Ik heb wel IN het buitenland iemand gekend die hier terug in Nederland een vriendin had, uiteindelijk is het ook uitgegaan sinds het voor haar niet te doen was… maar zelf ben ik nog nooit verliefd geweest...


Hoi Tessa,

Wat een mooi verhaal! Jammer dat het nu over is, maar wel begrijpelijk met zo’n afstand. Heb je een specifieke vraag of wilde je gewoon je verhaal kwijt en/of ervaringen van anderen horen?

Allebei met de vraag of iemand ook wel eens relatie met iemand uit het buitenland heeft gehad en het verhaal kwijt. Tja het was echt me steun in die periode ik heb zowel een trauma jeugd gehad als een leuke jeugd. Ik was vijf jaar toen ik een stuk vuurwerk tegen me afgeplakte oog aan kreeg wat me dus een trauma heeft bezorgd aan vuurwerk. Een jaar daarop was ik op vakantie in Frankrijk toen waren we bij een vuurwerkshow aan het kijken en toen ben ik volledig door het lint gegaan achter een oude schuur doordat ik onverwachts met vuurwerk in aanraking kwam. Het jaar daarop ben ik bijna overreden door een vrachtwagen ik was aan het zonnen op straat de reden was ze waren bij ons aan het verbouwen dus het stond vol met busjes op de oprijlaan dus week ik uit naar de straat. Ik lag denk ik een kwartier te zonnen tot ik op eens vrachtwagen recht op me af zag komen gelukkig zag die mij wel liggen alleen me bril en knuffel niet en is er zo overheen gereden drama natuurlijk. Daarna kwam ik uit de kast op zeven jarige leedy dit was voor mij vader te veel en is gaan scheiden met mijn moeder hij vondt me nog te jong voor deze beslissing. En daarna kwam me eerste relatie met dat meisje uit Noorwegen die mij dus volledig begreep en me heeft gesteund ze heeft echt moeten huilen toen ik dat verhaal vertelde met die vrachtwagen. We hadden ook zoveel lol samen zij leerde me Noors ik haar Nederlands. Ze konden we elkaar groeten al in beide talen en het was gewoon zoon leuke 2 weken samen we hebben echt mega veel zitten zwemmen en lekker liggen zonnen niet op straat trouwens en het voelde gewoon vertrouwd. Alleen een paar maand later zij ze dit gaat gewoon niet werken ik moet het uit maken maar we spreken elkaar nog steeds via Whatsapp en Facebook en sturen elkaar nog ieder jaar een valentijnskaart en een cadeau met onze verjaardag. Dus ja het is een aparte constructie nu maar we spreken elkaar nog dat is het belangrijkste en ik was ook niet boos we hebben als eerst allebei een uur zitten huilen voor de computer. 


Reageer