Skip to main content

Hallo,

Ik ben op zoek naar jongeren tussen 8 en 19 jaar om lid te worden van mijn whatsappgroep (rest van de tekst verwijderd door de kindertelefoon in verband met forumregels 6 en 7, zie ook de reacties hieronder)

Groeten,

 

Wat is dit voor een groep.dan?


hey gimli 

 

we mogen hier op het forum geen contact gegevens delen dus ook geen Whatsapp groep. dat gaat tegen de regels in. ik denk dat je ergens anders die mensen moet gaan zoeken. 

 

als je vragen of zo hebt kan je hier wel terecht en ben je welkom.  alleen niet om gegeven uit te wisselen. 

 

groetjes blue 


hey gimli 

 

we mogen hier op het forum geen contact gegevens delen dus ook geen Whatsapp groep. dat gaat tegen de regels in. ik denk dat je ergens anders die mensen moet gaan zoeken. 

 

als je vragen of zo hebt kan je hier wel terecht en ben je welkom.  alleen niet om gegeven uit te wisselen. 

 

groetjes blue 

Ik kan mijn bericht op geen enkel andere forum delen!


Wat is dit voor een groep.dan?

Dating


hey gimli 

 

we mogen hier op het forum geen contact gegevens delen dus ook geen Whatsapp groep. dat gaat tegen de regels in. ik denk dat je ergens anders die mensen moet gaan zoeken. 

 

als je vragen of zo hebt kan je hier wel terecht en ben je welkom.  alleen niet om gegeven uit te wisselen. 

 

groetjes blue 

Ik kan mijn bericht op geen enkel andere forum delen!

Alsnog, dit is tegen de forumregels en dus niet de bedoeling. Lees FF de regels ajb. Dankje


Je mag op dit forum geen contactgegevens uitwisselen of daten op wat voor manier dan ook. Het forum is voor vragen en problemen, niet om vrienden te maken (daar is social media voor). Je bericht zal spoedig worden aangepast door de moderators. 


Hoi,

 

Dit topic is in strijd met forumregel 7: het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.  Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan. Om deze reden is dit topic door De Kindertelefoon gesloten.