welk moment in je relatie zorgde ervoor dat je dacht: '' waar ben ik mee bezig ''

  • 23 June 2022
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 1
Badge

iedereen heeft natuurlijk weleens ups en downs in een relatie maar wat was nou zo raar/heftig etc, dat je besloot zonder diegene verder te gaan? 


2 reacties

Hi @faceless007 ,

Lastige vraag.. 

Ik denk dat ik bij me ( inmiddels ) ex vriend weg ben gegaan door de leugens wat betreft andere meiden waar die het bed mee had gedeeld in onze relatie en ook dat die handtastelijk werd als in geweld naar mij toe. 

Ik wist eigenlijk al eerder dat het niet pluis zat maar wou niet bij hem weggaan omdat ik hem aan iedereen had voorgesteld en dan moest ik weer aan iedereen gaan uitleggen; van het is uit. Maar ik denk toen al die leugens dan uitkwamen en hij ook zulk gedrag begon te vertonen het de druppel was en het makkelijker maakte om bij hem weg te gaan. 

Groetjes. 

Just Helping.

Badge +1

euuhh hey, tis zo kheb heel veel exxe maar tis zo da het meestal de zelfde probleem was.

Kbdl daarmee da het problem meestal was van da we geen aandacht of liefde meer habbe voor elkaar en da hij te veel dinge liet don aan mij zoals nudes (naaktfoto’s) nz moest doen.

twas ook zo dak al vn meen 10 onmaagd bn en dak dan vaak ging neuke me hun men body count is 6 btw

dus kheb ook ni m elk jong geneukt omda ik hat al eerder door had dus zo ging het vaak uit me hun.

als je iets nog wilt wete vraag maar dan

Reageer