Skip to main content

Ik ben 16 en vind een meisje op mijn school al best lang leuk en had haar 2 maanden geleden een snap gestuurd en we hadden een week lang een gesprek. Alleen reageerde ze maar 2 keer per dag ofz en na die week had ze mijn snap geopend maar niet gereageerd. Toen dacht ik van, laat maar zitten als zij zo is. Maar vind het eigenlijk toch erg jammer en twijfel of ik het nog een keer zou proberen. Wat zal ik doen? Denken jullie dat mijn overgewicht een rol zou kunnen spelen?

😱😱😱😱 ze heeft niet op je snap gereageerd wat erggggg. Als zij zo is is ze je zeker niet waaaard. Dat ze maar 2x per dag reageert is te verklaren met het feit dat ze een leven heeft. Als jij je overgewicht storend vind doe er dan wat aan.


Oké en volgende keer normaal reageren en niet zo gangster gaan praten


??? Niks gangsters aan alleen maar waarheid


Dus je wil zeggen dat ze maar een paar keer per dag op haar telefoon kijkt? 16 jaar, en je denkt dat mensen van mijn leeftijd niet veel op hun telefoon zetten. En de manier waarop je praatte moet je beter niet doen


ik snap dat zoiets best jammer kan zijn, maar als zij geen moeite stopt in de gesprekken die jullie voeren dan denk ik niet dat ze interesse heeft. en wat qua overwicht betreft; als zij daar een probleem mee heeft is ze het sowieso niet waard, want zij moet jou leuk vinden zoals je bent!

ik denk niet dat je het nog een keer hoeft te proberen, als zij jou echt leuk had gevonden dan had ze wel meer contact gezocht. maar je moet vooral doen wat jij denkt dat goed is! 

 

groetjes mij :slight_smile:

 


Oké, dankjewel. Denk je alleen niet dat er wel een kans zou kunnen zijn dat als ik het juist nog een keer probeer en ze me beter leert kennen dat ze me dan wel leuk zou kunnen vinden?


het zou best kunnen zijn dat ze je dan wel aardig vindt als ze je beter leert kennen, misschien kan je aan haar vragen of ze een keer iets wil gaan doen met je, en dan niet echt een date maar meer gewoon ijs halen ofzo. 


onnodige quote verwijderd-

Is goed, dankjewel


Reageer