Wel of niet Crush appen?

  • 16 January 2021
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen van het forum,

Ik heb al meer dan twee jaar lang een crush op iemand uit mijn klas.  Nu heb ik het probleem dat ik erg verlegen ben waardoor ik ook niet erg sociaal ben, in mijn klas word ik ook wel gezien als de 'quiet kid'. Hierdoor heb ik in die tijd nauwelijks tot niet contact gehad met mijn crush omdat ik dat simpelweg niet durfde.  Nu ben ik dat een beetje zat en wil ik heel graag proberen om in contact te komen met mijn crush.

Ik heb haar op snapchat en zou graag met haar een gesprek willen beginnen alleen ben ik bang hoe mijn crush zou reageren als ik uit het niks een bericht naar haar stuur. Ik ben bang dat ze me raar zult vinden of dat ze uberhaupt niet weet wie ik ben. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Zal ik haar proberen te appen? en wat is dan een goede manier om een gesprek te beginnen? of beter van niet omdat het super raar is en ze me toch niet ziet zitten en ik beter een andere manier kan kiezen.

En als ik dan daadwerkelijk met haar zou appen ben ik ook nog bang dat het gesprek stilvalt, eenzijdig wordt of dat we maar eenmalig een gesprek hebben. Heeft iemand nog tips om dat te voorkomen?

 

Sorry dat de post zo lang is, ik ben niet erg goed in samenvatten.

 

Groetjes Cheese ;) (een wanhopige jongen)


3 reacties

Hee,

Je zou op snap bijvoorbeeld algemeen kunnen vragen wie streaks wil of dat je dat naar haar privé stuurt op snap. Ik snap dat zulk soort dingen spannend zijn, maar niet geschoten is altijd mis, je kunt het altijd eens proberen.

Een gesprek moet je niet forceren, ik denk dat als je eenmaal het gesprek begonnen bent het vanzelf wel loopt (of niet) en dan zie je wel hoe het niet gaat.

Je kunt altijd vragen of vertellen naar hobby's/interesses, misschien iets vragen over huiswerk of iets dat je meegemaakt hebt in de klas of les. Dat je vraagt wat zij ervan vond of dat ze haar huiswerk al af heeft. Er zijn genoeg dingen die je kunt proberen.

En als het gesprek klaar is of even stil valt is dat ook wel oké, je kunt niet verwachten dat het in een keer helemaal gaat en lekker loopt. Misschien kun je na een paar dagen wel terugkomen op je vorige gesprek of heb je een ander onderwerp bedacht om te bespreken of appt zij je wel.

Je kunt voor jezelf gaan bedenken of ze het raar gaat vinden of niet, en dat is begrijpelijk, maar het brengt jou niet verder. Jij hoef niet voor haar te bepalen wat zij ervan vind. Je kunt het altijd proberen en dan zie je wel hoe ze reageert en het dan verder gaat. Als je het wilt, gewoon doen. Succes!

Groetjes,
Simply Me

Badge

Als je haar al wel goed kent moet je weten of ze lief is voor iedereen of een beetje “high class”

Sommige meiden die kunnen heel gemeen zijn omdat ze denken dat ze hartstikke populair zijn, dat moet je niet willen.

Als ze gewoon een lief meisje is die aardig doet tegen iedereen kan het vast geen kwaad om haar te snappen :)

Reputatie 2
Badge

gewoon meer praten en vrienden maken 

Reageer