Hallo mensen van het forum,
Ik heb al meer dan twee jaar lang een crush op iemand uit mijn klas. Nu heb ik het probleem dat ik erg verlegen ben waardoor ik ook niet erg sociaal ben, in mijn klas word ik ook wel gezien als de 'quiet kid'. Hierdoor heb ik in die tijd nauwelijks tot niet contact gehad met mijn crush omdat ik dat simpelweg niet durfde. Nu ben ik dat een beetje zat en wil ik heel graag proberen om in contact te komen met mijn crush.
Ik heb haar op snapchat en zou graag met haar een gesprek willen beginnen alleen ben ik bang hoe mijn crush zou reageren als ik uit het niks een bericht naar haar stuur. Ik ben bang dat ze me raar zult vinden of dat ze uberhaupt niet weet wie ik ben. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Zal ik haar proberen te appen? en wat is dan een goede manier om een gesprek te beginnen? of beter van niet omdat het super raar is en ze me toch niet ziet zitten en ik beter een andere manier kan kiezen.
En als ik dan daadwerkelijk met haar zou appen ben ik ook nog bang dat het gesprek stilvalt, eenzijdig wordt of dat we maar eenmalig een gesprek hebben. Heeft iemand nog tips om dat te voorkomen?
Sorry dat de post zo lang is, ik ben niet erg goed in samenvatten.
Groetjes Cheese (een wanhopige jongen)