Skip to main content

Hi ik ben een meisje van 18 en ik heb een vriend.

Hij is heel leuk en zorgzaam. Maar ik heb wat irritie aan hem en nu vraag ik me eigen af. Moet ik wel of niet doorgaan met de relatie. 

Mijn irritatie is namelijk dat als hij met zijn vrienden is, hij heel erg met hun bezig is en niet met mij en hij wilt me als het ware verstoppen voor al zijn jongens vrienden. Maar zodra we dan thuis op zijn kamer zijn wilt hij ineens weer heel klef doen en alleen maar kusjes en knuffels krijgen. Ik heb het hier met een vriendin van mij over maar mijn vriend en beste vriendin hebben ruzie met elkaar gehad dus mijn beste vriendin zegt dat ik het moet uitmaken. 

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen want ik hou niet normaal veel van hem maar ik irriteer me ook dagelijks aan zijn gedrag. Heeft iemand goede tips? Laat het mij asjeblieft weten want ik heb werkelijk waar geen idee meer..

Groetjes M

Heb je het er wel eens met hem over gehad? Zeg hem anders gewoon dat je niet meer mee gaat naar z’n vrienden als hij zo blijft doen. Hij mag ook wel wat met jou rekening houden. Als hij dit gedrag normaal vindt en niet van plan is er iets aan te doen zou je aan uitmaken kunnen gaan denken. Maar bespreek het eerst met hem.


Ik zou met hem gaan praten. Zeggen wat jouw irritaties zijn etc.


Reageer